Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Min samboer vil absolutt ikke i kirken, så jeg tenkte vi kunne ha det ute ett eller annet sted. Problemet er bare at vi ikke har satt noen dato enda. Noen som har forslag til hva som kan være en spesiell og minneverdig måte å gifte seg på uten at det må være i kirken?? Blir vel bare oss og forlovere, også ber vi familie og venner på middag uten at de vet noe etterpå... Trenger sårt litt hjelp her...
Kahbean Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Finn ei koselig bru, ei lita øy, en fin park, eller et annet koselig utested. Godt å ha en plass nære tak hvis det skulle regne men jeg har vært på flere bryllup hvor det begynte å regne. Da sto gjestene med paraplyer også hadde de ordnet et lite tak (eller noen som sto med paraplyer) til de som skulle gifte seg.
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Takk for forslag. Vi er veldig glade i å vær på fjorden, så tanken har slått meg. Er bare å finne rett sted.... men ei fin bru er nok ikke dumt... Takk
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Vi har også lyst på et litt spesiellt bryllup og forhørte oss med Hurtigruta om det gikk ann å gifte seg på et av deres skip, og det går ann, bare at man må ha med seg en vigsler selv, kapteinen kan ikke vie dere.
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 vi skal gifte oss her:D det er nyydelig. og dette er en iskatedral:) vi kan ikke gifte oss i kirken pga religion bak i familien og ingen er medlemmer av statskirken og har ikke lyst til det heller. her kan vi gifte oss:D og du har jo både hafjell og quality hotell rett i nærheten så det er overnattingsmuligheter å=D her er infosiden: http://www.vinterparken.no/default.asp?V_ITEM_ID=465 og her er selvesiden: http://www.vinterparken.no/default.asp?V_ITEM_ID=521
Lykke(lig) Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Vi skal ha human-etisk vielse i Hamardomen til sommeren. Vi er begge, og bor begge nordpå og må derfor reise langt for å gifte oss, men det synes vi ikke gjør noe:) Det kommer til å bli en fantastisk og minnesrik dag! Info om stedet finner du her: www.hedmarkmuseet.no
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 17. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2007 Dette hadde jeg ikke tenkt på!! Tusen takk for det!! Hva koster det å ha bryllupet da, bare for kirken? klem
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Har hørt at det ikke er så dyrt å gifte seg på en herregård i Sverige. Man kan også leie hele herregården. Dessuten er valutakursen i nordmenns favør. Prøv å Google "Herregård Sverige" f.eks. Gjestene kan jo selv betale overnattingen, og middag etc per person er billigere enn i Norge har jeg hørt. Noen herregårder ligger f.eks bare et par timer unna Oslo. Mange har fine hager eller rom man kan gifte seg i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå