mammat2goll Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hadde en gutt med kolikk sist og vil gjerne gjøre det jeg kan for å forebygge dette denne gangen. Hva mat bør man unngå?
nickoline og supermann Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Eneste ungen min reagerte på var erter!!!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Prøv deg frem. Unger er ulike. Jenta mi tålte ikke noe omtrent. I alle fall ikke brødmat eller stekt mat, eller mat med krydder i. Det var en lystig tid.
tuppemor-75 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 jeg tror det er litt individuelt hvilken mat du bør unngå i forhold til kolikk, men jeg leser at flere steder nevnes melkeprodukter, men om det er vitenskapelig bevist, vet jeg ikke.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Det er vel ingenting som er "fy-mat" i den forstand, men jr reagerte på veldig mye mat jeg spiste, så jeg skal iallefall holde meg unna mye når neste mann kommer. De sier at typisk mat voksne får luft i magen av, kan babyn få det også. Det kan være; sjokolade, brus, kaffi, løk, sterk krydder, paprika....
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 mine ragerte på løk og alt som het noe med kål. vet også at de kan reagere på kulsyre, sjokolade, jordbær, melk, sterkt krydder...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Som dere over her sier, det er veldig individuelt hva de små ikke tåler.. Her i huset kunne jeg spise alt - junior fikk ikke vondt i magen av noe jeg spiste..
M&Ms.. Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Min reagerte veldig på melke prod. Men som mange skriver må man prøve seg frem. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå