Turid Laila Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 FInner ikke silikonsmokk av merket nuk noe sted! skal ha den 0-6 mnd i silikon. Har vært "overalt" og ingen har det inne... Eneste nettbutikken jeg fant var Ringo, men de var også utsolgt for den typen i blå. Noen tips? Eller babyutstyrsbutikker i Drammen sentrum som kan ha det evt?
sveis Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Du kan jo bestille på navnesutten.dk. De heter ikke NUK, men de har med samme fasong som NUK. Både silikon og latex.
Danselettbatterinna Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg fant sånne i en eller annen leketøysbutikk. Husker ikke hvilken.
Turid Laila Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Ok er de så å si helt like? for de på navnesutten er jo så søte
sveis Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Tror de er utrolig like ja. Bare pass på å se på de småbildene nedi hjørnet, så du bestiller den fasongen og materialet du vil ha. NUK har også forskjellige fasonger å velge mellom.
Turid Laila Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 Da prøver jeg det om jeg ikke finner noe annet. Fant masse på ebay, men litt usikker på å bestille derfra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå