Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 tror det heter jamfot:S altså opp i lufta med begge føttene samtidig:) så søtt å se på... sønnen min er 18 mnd å har hoppet sånn noen mnd nå... begynte på trampolinen og fortsatte på gulvet:)
Beama Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Min jente på 19 mnd. gjør ikke det.. hun prøver men føttene vil liksom ikke opp fra gulvet;) Men tror ikke att det er lenge til det kommer... men nå er hun heller ikke av de tidligste når det gjelder grovmotorikk=)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 min sønn har vært tidlig ut,krabbet når han var 6 mnd,gikk når han var 10 mnd, syns å han hoppet tidlig,men er litt usikker på hvor gamle de er da:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Datteren min er 23 mnd, og har akkurat begynt å hoppe med samla bein.
gærne ko Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Sønnen min på 15 mnd prøver på dette, men får det absolutt ikkje til. Svikter godt i knea og tar sats, men letter ikkje frå bakken... Så i dag fann han tydeligvis ut at det var meir artig å late som han ramler. Så når vi teller 1, 2 og hopp så ramler han sammen på golvet i stedet for å prøve å hoppe. Hehe, holdt på å le meg ihjel. Er så søt, lisje stuntbabyen )
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 18 mnd ca her også mener jeg å huske;-)
alvefrøken Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Snuppa mi gjør det, og har gjort det siden hun var 18 mnd
Solbollatilmamma Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Jenta vår på 17 mnder har gjort det et par uker nå. Hun vil gjerne være, og kunne, akkurat det samme som storebroren, og da blir det endel hopping i senga og balansering i vinduskarmer.
2 søte Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 mi gjør det så lenge hun har noeå holde seg i, men ikke bevisst hele tiden, men et hopp innimellom. hun har og gjort det alene, men da har det blitt med kun 1 hopp. ganske søtt, gjør det når hun danser:) hun er snart 13mnd.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Jeg ler så jeg griner om dagene, mini har strevd med å hoppe med samla ben nå et par mnd. Men han liksom "henger fast" med den ene foten på gulvet, og han ser bare så vanvittig morsom ut!! Står og slenger med den ene foten i lufta, og resten av kroppen liksom flakser og gynger...:-D :-D Kjempemorsomt!
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 ..han er forresten 22mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå