Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 var til advokat i går for å få ordnet opp i borett i ex samboers hus og samværet med barna. jeg bor nå i hans hus,har vært samboere i over 6 år (i følge advokaten kan jeg også ha rett til å få sameie i huset,men det vil jeg ikke. trenger bare et sted å bo til noe blir ledig her) jeg venter nr fem,vi får tre felles barn. termin om 13 dager,å han å familien stresser med å få meg ut,hallo.. det var han som flytta på dagen(skaffa seg ny dame),å skal jeg bli boende i bygda trenger jeg et sted å bo,å nå er det ikke noe ledig.. ang barna er advokaten fullstendig enig i mitt krav om "vanlig" samvær,annen hver helg og to dager i uka da de er så små,å det ikke blir ordentlig samvær med baby før h*n er nærmere året.men men,barna går foran hans behov,så jeg har ikke noe problem med at han kommer til å lage et helvete uten like.. men han flytta,å det skal aldri bli mitt eller barnas problem. han er en bortskjemt dritt unge,å er vant til at alle duller og daller med han (jeg gjorde ikke det,var vel derfor han dro..?)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Ja, stå på ! Det skulle bare mangle her du går høygravid. Skal du se ungene annhver helg og to dager i uka eller han? Du er tøff som snart har fem barn da.....alene..... tar du det fint?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 hei hei,jeg har barna fast hos meg,men han vil ha 50-50,å de er bare 3 og 1 år. å ikke har han stilt opp for de før heller,først når han gjorde det slutt DA skal han plutselig leke super pappa. jeg frykter det bare er for en periode for å imponere ny dama,men jeg kjenner han så godt,å snart går han lei.. jeg tar det faktisk utrolig bra,hehe!! jeg har nå fått øynene opp for hvordan han virkelig er å hvor elendig han har behandlet meg i dette forholdet. jeg gjorde ALT.. men ingenting var noen sinne bra nok.. nå koser jeg meg,for jeg vet det ikke blir et helv når han kommer hjem,for han er ikke her!!) har merket at de eldste gutta mine også slapper av mere,å er blitt mere harmoniske:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå