Gå til innhold

vindtrekk til city cross?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har akkurat begynt å bruke sportsvogndelen til city crossen, og savner et vindtrekk, litt kjedelig å måtte bruke regtrekket bare fordi det blåser litt.

 

hva gjør dere som har vogn uten vindtrekk, og fins det eventuelt et vindtrekk til city cross??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes:-) heter såkalt eksklusivt fottrekk i vognas farger, koster kr 350. Jeg kjøpte også et ensfarget trekk i svart, det er mye tynnere men holder jo vinden ute litt da;-) Det kostet 150 kr. Er usikker på om de selger dette lenger, jeg mistet nemlig mitt og da jeg skulle kjøpe nytt hadde de ingen inne.

Skrevet

okei :) takk!!! da må jeg til å byn å kjøpe et sånt fottrekk i morgen :)

Skrevet

du, det har jeg også lurt på, har også akkurat begynt å bruke sportsdelen

Skrevet

Jeg har et fottrekk i vognens farge og mener jeg bare betalte 150 kr for det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...