Gå til innhold

Glemte å telle....


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

men hun gikk faktisk 2,5-3 meter! Juhu. Og etterpå gikk hun fra bord til tv benk på eget initiativ! Det er bare tre skritt, men dog... Jeg er så stolt! Kanskje det løsner nå. *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min gikk to skritt på fødselsdagen sin. Det gikk smått de 2 første ukene, men så begynte hun å gå. Så det gikk fort da hun først knekket koden. Jeg var veldig ivrig på at hun skulle gå før hun begynte hos dagmammaen. Hun syntes det var veldig stas å gå frem og tilbake mellom pappaen og meg når vi satt et par meter fra hverandre og rakk ut hendene og tok imot henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, nå går hun snart hele tiden. Gikk 1,5 uker fra vesla gikk to - tre meter til hun gikk hele tiden, tirsdag fant hun ut av det og nå går hun gliser konstant. SÅ Stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unntaket som bekrefter regelen? (Til dere andre - vi har vært i samme barselgruppe og L. har alltid vært 1 måned foran datteren min, selv om de er like gamle.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea var ganske stor i gliset der hun gikk, og jeg ropte høyt til pappa som satt oppe "Linea går, Linea går!!!!" Tror vi var ganske likt stolte alle tre egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A ville bare slappe av litt før hun tok sats og tok igjen Linea på alle plan, tror jeg! A har vært litt mer bedagelig og behagelig en min sprellemann. Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...