Gå til innhold

Sele i sengen..


Tone & Mari

Anbefalte innlegg

Mari kaver noe sinnsykt rundt i sengen sin for tiden... Setter seg fast i hjørne og hodet under dynen rett som det er... Og dette våkner ho jo av så klart...

Nesten så eg lurer på og ha sele på ho i sengen slik ho har i vogn på dag...

Andre som har sele på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nesten le at ho altså...

Vært nede hos ho og da hadde ho fått ene hånden under laken og hadde skinnet sitt som dyne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le da jeg leste det jeg og. Her kaves det mest oppå dyna da, men ligger med hodet inni hjørnet og rompa rett opp, eller brettet langs kanten i vinkel hele jenta. etc. Skulle tatt bilder av alle sovestillingene hennes, mange kolossale hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho våkner opp flere ganger om natten av att ho sitter fast...

Ble bedre etter at eg kjøpte pose til ho...Men no er det på att med det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Magnus roterer også godt i senga, men han sover heldigvis igjennom det og våkner ikke selv om han ligger i de merkligste vinkler. "retter" han opp igjen før vi legger oss da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt sele på våre unger, men de var nok litt eldre før det var nødvendig. Men om hun sover dårlig pga det så hadde jeg nok prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.. vi har en slik pose til Mari men ingen sele eller plass og feste på..

Tenkt oss på handel no ... Kva type pose har du da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke i farten, er vel nesten 10 år siden jeg kjøpte... Men en av de var janus. Det er ringer i siden og selen har en krok i hver ende. Den bare tar du under madrassen, eventuelt under en spilene i sengebunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordet seg bra dette her...

Etter en tlf heim til ho mor så viste det seg at eg har en slik pose liggende men manglet sele... Vært og kjøpt det no... Dumt kjøpe ny pose og sele før vi veit om ho i det hele tatt godtar og ligge slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikkje protester i hele tatt... Vi slakket den ut så mye vi kunne så ho kunne fint komme seg over på siden og slikt.. Ikkje en eneste lyd var det i hele natt.. Spent på om det blir slik videre også eller om det var tilfeldig.. Pose har ho alltid brukt men var første gang fast i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kanskje skal prøve dette på Oscar. Han sover jo alltid rolig i vogna og der har han sele. Hovedproblemet hans er jo at han ikke klarer å ligge nede - så fort øya er åpna så skal han opp å stå og turbe rundt... Har en vanlig sele, kanskje jeg rett og slett skal prøve den .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket i natt også... La seg bare over på siden med smokken og kaninen i hånden og sovnet med en gang... Hørte ikkje lyd fra ho før klokken halv seks.. Da ble det stille til halv ni.... Angere ikkje på at eg prøvde dette sjølv om eg veit av mange syns det er feil og feste dei i sengen.. Mari sover også med sele i vognen så eg trur ikkje det er så stor forskjell eg.. Ho protesterer ikkje i det heile så langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...