Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt en babygym som dere er veldig fornøyd med? Hva slags i såfall? Skal kjøpe til gullet vårt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiny Love, veldig fornøyd, med seil, musikk og lyder og leker:-)

Skrevet

Hvor får man kjøpt den? Kan man ta av lekene og henge opp andre ting?

Skrevet

Fisher price. finnes i de fleste barne og leketøysbutikker..

Skrevet

Har en helt enkel en fra fisher price. Det er to elefanter til ben og ja, vet ikke helt hva jeg skal kalle det.. Stang? Det er ikke stang da, men.. Der henger det i leker ned, speil i midten og en fisk og en elefant. Didrik elsker den! Lekene henger så langt ned at han får tak i de. Og det går an å bytte ut lekene i den ja =)

Skrevet

Kjøpte den på Fru Lyng, men har sett den andre steder også. Det følger med 5 leker, men man kan kjøpe tillegg og henge opp i den, noe jeg har gjort. Tar dem ofte ned for å leke sammen med han på sofaen, eller han river dem ned selv.

Skrevet

Tror ikke det er så farlig hvilken babygym du kjøper. Men leker som kan byttes ut og noe som snurrer og rasler er fint. Gjerne et speil også. Lyd er fint, men det er fare for at du/dere får truddelutten på hjernen. Er til å bli gal av, sånn tivoli-lyd :)

Skrevet

Vi har en helt enkel en i plastikk, så mitt tips er å kjøpe i mykt materiale som ikke gjør vondt når småtten slår på den. For klumpen vår slår til han får vondt virker det som.... noen er vel laget sånn at du kan skifte ut dingsene, og det kan jo være greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...