Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 MANNFOLK....grrrrr blir gal... Sist da vi fikk vår kjære datter var jeg kjempe økonomisk og kjøpte alt barneutstyr brukt av en på jobben..det eneste jeg unnet meg var stokke sleepe sengen.. Så nå davetø når vi skal ha nr 2..og for meg er dette det siste barnet.. da jeg har bestemt meg for at 2 er nok..så denne gangen vil jeg ha ny vogn emmajunga combi duo.. og det eneste mere vi trenger da er seng og komode alt annet har vi jo.. og mamma og pappa skal kjøpe komode..og kjenner jeg svigers får vi sengen av dem.. Jeg har jo spart til denne vognen.. Men så kom jeg i dag davetø og sa at mam og pap ville kjøpe komode så da slapp han det..så sier jeg da spleiser vi heller på vogna også har jeg litt ekstra penger til annet småtteri... Å nei da hadde det vert opp til han kunne vi spart masse og handlet på finn.no... Og hvorfor beg, med alt dette nå når den ikke kommer før i januar.. Han er en typisk løve og det er et under han ikke støtter høyre siden de elsker tall... Må bare få blåst ut litt her...he he
Buick Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Dokke blir sikkert einige til slutt;) Lykke til!
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Ja jeg merker at jeg blir oppgitt selv enkelt ganger.hehe. Men det første jeg tenker når jeg leser innlegget ditt er at : Har dere ikke felles økonimi siden du skriver at dere skal spleise på vogna.?Dere har jo barn sammen, da synest jeg det er rart at dere ikke har felles økonomi.Men det er min mening da. Selv om min mann har høyere inntekt enn meg så har vi felles økonomi. Vi kan bruke penger som vi vil på endel områder, men skal vi kjøpe dyrere ting som koster litt så må vi begge være enig.Da blir pengeen tatt fra vår felles sparekonto. Men jeg er helt enig med deg. De bryr seg ikke så mye om vogner og farger osv. Synest du abslout bør få den vognen du har lyst på. jeg hadde ALDRI gitt meg på den saken der.
kariuss Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 helt enig med han jeg, hvorfor kjøpe ny til siste mann når man får masse nesten helt nytt på finn?
Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 heldig med valg av mann jeg ser jeg.. min har vært å kikka på ny emmaljunga edge duo combi og babystol fra emmaljunga med base..det skal han kjøpe...vis han dette... kanskje han skifter mening:)lykke til:)
Adriansmor med tulla Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 typisk mannfolk ... han bare gnell han jeg har åsså... og klager på at det er alt for tidlig... jeg lukker igjenn øra og ordner biffen selv ja. Har arvet det meste av min søster så noe nytt syns jeg tulla fortjener ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå