Gå til innhold

vond lukt av pampers-andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har begynt med pampers fordi den kom så bra ut i test. men jeg synes det lukter å rart av den når den kommer urin i-litt eddik-aktig. andre som merker det? Har brukt libero tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!

Jeg bruker også libero, men har fått noen pampers i apotekpakken ol. Synes de lukter tiss nesten med en gang. Blir ikke å kjøpe pampers, jeg holder meg til libero. Veninna mi synes det samme.

Skrevet

JA, helt klart. Takler ikke lukta. Gått tilbake til Libero. Har ikke kjent noe slik lukt fra dem. Feiret i dag over at siste bleie fra Pamperspakka var brukt opp:-)

Skrevet

jepp det lukter vondt når det er urin i bleien. men det er eneste bleien som holder han tørr. brukte libero en stund og han var våt gjennom nesten hver natt.

Skrevet

Ja helt enig, men jeg synes også Libero midi5-8 kg lukter utrolig vondt! Trodde lillemor hadde fått uvi jeg pga lukten.

Skrevet

Liker pampers best jeg, god passform og virker mer behagelig, men må skiftes oftere for det er sant det me urin. Lukter ganske fort !

Skrevet

Ja vi har også erfart ei nessig eddiklukt av pampersbleiene. Trodde det var vanlig for alle bleier jeg, derfor har jeg ikke reagert på det før jeg diskuterte det med ei venninne som bruker Libero. Jeg liker pampers best fordi de er tynnere og har god passform, men tror jeg skal kjøpe Libero neste gang og prøve dem. Man må gi dem en sjanse ;-)

Skrevet

Opplevd akkurat det samme! Brukte Libero først, men hun var tissevåt langt oppå ryggen på natta pga dårlig passform. Prøvde Pampers i samme str. merka jo lukta, men tenkte ikke på det før svigerinna mi sa det var pga kjemikalier i bleien. Pampers holdt henne desidert tørrest, men har hørt noen som sier babyene blir rød i rumpa av den fodi den er så tett.

Nå bytter vi litt på etter behov, Liker egentlig best Pampers, men når hun har tendenser til rød stump bytter jeg til Libero. Det er ulikheter i mellom størrelsene og de ulike typer bleier innad i de to merkene også.

Er visst bare å prøve seg fram, tror ikke det fins noe 100% rett fasit som passer alle her... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...