Gå til innhold

hva er favorittgodisen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er fortiden nonstopp. Jeg sluker en hel pose på under et kvarter ! elsker det.. skulle ønske jeg kunne spise det hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sursild, og krokodiller! Nammenam:))))

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

sjokolade.. tror jeg, mmmm og karameller

Skrevet

mmm, skulle ønske det var sunt !

Er veldig glad i sjokolade jeg da, særlig luksuss sjokolade også sånn som vi får kjøpe på spesialsjokoladebutikker. Men de er så dyre at det blir bare med spesielle anledninger :-)hehe. Men ja, igjen : nonstopp er nå favoritten. Men er også veldig glad i M og M&Ms når jeg får tak i det siste.

Skrevet

Akkurat nå er det Smash! ellers pleier det å være godt og blanda.. så sitter her med en pose av hver.. akkurat fått lagt lille mann på 4 uker.. er hjemme alene hele helgen for mannen dro til London igår.. litt misunnelig... og trøtt.. for har ikke akkurat fått inn soverutiner helt enda!

Skrevet

Smash er også deilig. samboeren min er på jobb så det er vi damene som er hjemme og passer barna som koser seg med litt godis :-)

Akkurat nå kjeder jeg meg sinnsykt mye . Er så vandt med å ha selskap på kveldene.

Derfor er det spennende å høre hvilket godis andre spiser så jeg ikke får så dårlig samvittihet selv ;-) hihi. Jeg har proppa i meg en pose nonstopp nå i kveld. Har noen pottis i skapet men venter til i morgen så jeg kan kose meg med det da............ særlig..... :-)

Skrevet

Smaker sikkert ekstra godt som høygravid :-)

Skrevet

de der peace-merkene som man får i løsvektgodteri... synes både de svarte og rosa og de svarte og grønne er knallgode!!!

Skrevet

Den store ifaen, elsker den med søt lakris smak, nam nam

Skrevet

mm nam nam;-) husker bestefaren min alltid hadde ifa i baklomma.

Skrevet

Og de peacegreiene er kjempegode de og ! Dessverre har jeg et midlertidig tettet igjen hull i ei tann så må vente til jeg har ordnet opp i ganen før jeg begynner med sånne seige godterier ;-)

Skrevet

Har dere smakt den nye til nidar forresten? Den trøffelsjokoladen?

Høres ut som jeg er helt godtegal, er det nok litt også. Men prøver å holde meg mest til godis i helgene og nå er det jo helg !!! også er jeg hjemme alene. Kjeder meg.

Skrevet

Ingen ting slår et lite flak potetgull med salt og en liten sjokolade bit i munnen samtidig. Det er såååå digg, bør prøves

Skrevet

mmm ! skal prøve det ;-)

Og popcorn og potetgull sammen. Det hadde jeg alltid da jeg hadde barnebursdag når jeg var liten.

Brukte å lage til som en hamburger, men to flak potetgull og popcorn inni.

Skrevet

mmm, flere nonstopperfans her ja ! bra !

Skrevet

melkesjokolade med DAIM...

Skrevet

Den er veldig god den og . Helst hvis den ligger litt i kjøleskapet før spising !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...