Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Noen som har testet?? Jeg er superspent på om tanta holder seg borte i morgen...pleier å komme på morgenen, så da får me sjå...! Lykke til alle sammen! Har ikke kjøpt test en gang jeg da...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hei :-) Jeg har IKM i dag jeg. Men har ingen gravidfølelse og har egentlig ikke startet pp enda, så litt spent nå. Tror jeg tester i morgen eller mand. Kanskje best å teste i morgen, for ei venninne skal ha bursdagssamling med vin og kjeks i morgen, hehe... Hadde SA i juli, så mulig syklusen er i ubalanse;) Skal følge med denne linken jeg, så håper jeg du kommer med en positiv tilbakemelding i morgen. Masse lykke til!! Sov godt!!
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 I dag er jo den store IKM dagen for oss, hvordan har det gått med dere andre? Noen som har testet? Jeg har ikke testet enda, men tante rød har ikke meldt sin ankomst:-) :-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 jeg testet som sagt isted, (etter å ha tisset 4 ganger først!) og negativ test selvsagt... tanta har ikke kommet for det og tempen er fortsatt høy lever i håpet tempen har steget faktsik når er det vitsi for meg å teste neste gang da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå