Gå til innhold

Mensen lignende smerter ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!! Er 6+3 i dag. Har den siste uken hatt endel mensen smerter i magen.

Ikke sånn forferdelig vondt, men nok til at jeg blir bekymret. Noen andre som har det sånn?? Så liv redd for å miste den pitte lille spiren min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mensenliknende smerter i 2 uker i strekk, som har gitt seg nå. Det skulle visst være helt normalt, og bare et tegn på at man er gravid... :) Er også veldig redd for at noe skal skje! Men det med mensensmerter er helt normalt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 7+2 på vei og har kjent flere ganger mens lignende smerter, ikke fullt så ille mer "murringer" på en måte. Opplevde ikke det med mne to andre barn når jeg ventet de. Men det er helt normalt har jeg fått vite. Det er en spennede og urolig tid vi går i møte, så jeg gleder meg til å komme i 12 uke for da er en over den mest usikkre perioden.

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vær redd! har selv voldsomme mensensmerter.. di komme i rykk å napp så jeg gikkk til legen i går. han sa at det var helt normalt, men at noen fikk mer vondt enn andre:o) men han så også at viss en begynte å blø måtte en ta kontakt me lege ijen, men uten blod var det helt ufarlig:o) håper det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt krampe-lignenede smerter av og til, men legen min sier at det er pga at livmoren vokser (strekker seg). Og at det vil komme og gå i perioder... Så du kan helt sikkert ta det med ro!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...