Gå til innhold

Tror jeg bli gal snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Didrik er så vanskelig på kvelden for tiden. Er så sur å sint på kvelden og et herk å få i mat. Vi begynte med grøt på søndag, men han er vanskelig å få i maten. Han liker bare den maisgrøten, men styrer fælt. Må begynne nesten før halv 7 hvis vi skal bli ferdig. Han er i seng som regel før 19.30, synes nesten det blir litt for tidlig å legge han før det også. Han får til nå grøt av 40 ml mme og ca 160 ml mme underveis og etterpå.

I tillegg er jeg stort sett hjemme alene, så bading blir ikke ofte gitt. Har jo ei på 5 år som skal ha sitt hun også. Klarer ikke dette så mye lengre kjenner jeg. Kommer jeg meg aldri ut fra huset alene mer =(

Skal begynne på trening sammen med ei venninne til uka, men dumsnille meg tenker slik at jeg skal dra etter at barna har lagt seg. Men sambo gjør jo aldri det, så hvorfor skal jeg?? Uff, ble litt langt dette, men måtte bare få det ut.

Skal sette meg med snopet mitt å se resten av idol nå når barna er lagt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg sender deg en stor trøsteklem. Vi får håpe det snart går over... Det er slitsomt når de er sånn på kvelden.

Det med treninga, kjenner jeg meg så godt igjen i. Jeg skulle ha begynt å trene for et par uker siden, men siden mannen min holder på å snekre på huset, kan ikke han "passe" småen... Så jeg har ikke fått trent i det hele tatt ennå. Det er barnepass på treningsstudioet, men jeg har ikke lyst til å gi fra meg gutten på 11 uker. Nå er mannen min snart ferdig med snekringa, heldigvis, og da skal jeg UT og trene FØR småen har lagt seg,ja!

Skrevet

Sambo jobber masse overtid, spiller fotball og andre ting gjennom jobben som han MÅ gjøre. Har ett lite håp om at han skal droppe fotballen snart, tviler på at det kommer til skje da men...

Så er det det at hvis jeg skal bort de kveldene han er hjemme, så ser vi jo hverandre aldri! Og barna har jo godt av å se oss sammen de også. Å ikke minst at storesøster får litt mer oppmerksomhet på kveldene hun også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...