enpå3ogenpå1 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Noen som har den sprinkelseng dyna til 100 kroner fra Ikea? Er dere fornøyd med den? Jeg vet det er større mål på dyner og sengetøyet enn det som er standard i Norge, men det gjør ikke no for min del. Var innom en butikk som solgte sprinkel dundyner......men herlighet de skulle ha 900 kroner for den!!!! Det synes jeg er litt VEL dyrt. Greit man vil ha bra saker til babyen assa, men....... Noen som har tips om andre steder?
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 har ikke tro på at den dyna er god om vinteren.Kjøp på Jysk.Der kan du få enten i dun,eller godn og varm thermodyne fra høie.Didde koster fra 200-350 kr.Kjempegode.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Tulla har Ikea dyner hos begge besteforeldene og på hytta veldig fine og lette å vaske =0)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 vi kjøpte dyner til sønnen vår på sparkjøp vi. Der kostet de under 100 kr tror jeg, de var i alle fall ikke så himla dyre, og dermed kunne vi kjøpe en til vognen, en til vuggen i stuen og en til sengen, uten å ruinere oss
Beama Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg har pleid å kjøpe barnedynene på spar-kjøp=) billige og gode=)
Linaria Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Kommer også til å kjøpe dyne på sparkjøp. Hvis det er så vanvittig ekstremt kaldt en natt (fordi strømmen har gått i dagesvis, soveromsvinduet er knust og det er midt i januar f.eks) går det ann å legge på et teppe. Trodde overoppheting var det vanligste temperaturproblemet til moderne spedbarn forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå