Gå til innhold

For dere som snuser på Sorel sko..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 25 % avslag på alle sko på skoringen, og de er en av få jeg har sett som har sorell. 375 betalte jeg for snuppas sko i dag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var på skoringen i dag.(bergen)der var det ikke 25%.noen som vet om det gjelder hele landet???

Skrevet

hvor var dette? jeg skal ha sorel i år og det var jo et bra tilbud.

Skrevet

Hmm.. er det ikke Skoringen da.. Huff. skal sjekke.

Skrevet

Er skoringen ja. Men ser på hjemmesiden at de egentlig bare har tilbud på skofus og cherrox til 499,- Var vel bare butikken på Vinterbro som i tillegg hadde 25% på alle barnesko.

Sorry jenter, var ikke meningen å lure dere !!

Skrevet

takk uansett, for ta en tur til vinterbro da:)

Skrevet

Hvem av de var det da, Laffen? Hvilken str kjøpte du og hvilken str hadde hun i fjor? De rosa og svarte jeg kjøpte i fjor kosta bare 399 på full pris hos Skoland i Moss(ikke kjede)

De på sportmann koster jo bare 299

Skrevet

Kjøpte rosa og svarte, fullpris var 499 her, men det er sikkert litt forskjell fra butikk til butikk kanskje?

Vi hadde ikke sorel i fjor, men kjøpte 28 nå. Etter dårlig hjelp fra en ung butikkdame som tydelig ikke hadde peil... Var mer opptatt av størrelsemåleren enn cm da vi målte beina til snuppa.

Skrevet

har du kjøpt cherrox enda? Hvilken str har du kjøpt? De er litt små i str. må ikke være trange/korte da blir de kalde på beina.I fjor hadde snuppa 25 i cherrox og 27 i Sorel. I år har jeg kjøpt 28 i cherrox. Har ikke kjøpt Sorel skoa enda, forde de i 27 passer enda, så jeg avventer litt.

Skrevet

Har ikke kjøpt cherrox nei, tror jeg bare jeg skal ha støvler med fôr. Joggeskoa til snuppa er strl. 26, og de passer ennå.

Skrevet

I see. Mener snuppa hadde str 24 i joggesko i fjor - 27 i sorel skoa. Nå i år har vi hatt 27 i joggesko.

Det går sikkert bra med skoa, snuppa hadde aldri noe mer en strømpebukse og tynne janus ullsokker i skoa(når det var grise kaldt-mot 10 blå)

Skrevet

Det høres bra ut. Skal ta ut ullsokken i morra og prøve på beinet hennes da og se hvordan det blir. Hun butikkdama mente bestemt at jeg måtte kjøpe 27. Men tror ikke helt hun visste hva hun snakket om..

Skrevet

har de sorel til voksne også eller? :) lurer på om jeg vil ha sånne selv i år jeg. sjekt å ha i bhg :)

( så moro at flere bor her da,hihi)...

Skrevet

Så ikke så nøye etter på voksenavdelingen dessverre :o) Men har faktisk tenkt på at jeg også vil ha sånne sko om de har noen som er litt kulere enn de brune :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...