Luans mamma Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 I morgen skal vi på dagstur til Sverige, en skikkelig "harrytur"... Hehe. Dette blir første gang vi reiser vekk med småen, som er blitt 11 uker. Vi skal ikke ha med vogna, for den tar hele bagasjerommet (Simo Kombi). Derfor satser vi på å bære på småen i bæresjalet. Håper det går greit. Noen har sagt til meg at det går helt fint å dra på tur med de små, mens andre har sagt at det er kjempeslitsomt og stressende. Uansett gleder jeg meg til å komme meg ut av dette huset! Og så blir jo det en ny erfaring å ta med seg videre. Har dere noen gode tips og råd til en fersking som skal på handletur?
♥marita&jentene♥ Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Heisann Jeg vil si at det går helt supert å ha med seg småen så lenge man har god tid og ikke stresser rundt... vi var til sverige med lille jenta vår i sommer,hun var 8 mnd men det gikk helt greit,hun var jo så stor at hun fikk sitte i handlevogn:)å d var veldig spennende,småen er jo bare 11 uker gammel,så han/hun er vel mer interessert i sove mellom måltidene enn det vår var på turen:) jeg tror d kommer til å gå kjempe greit jeg,men ha med deg stelleunderlag og det utstyret du trenger til bleieskift,for toalettene er ikke akkurat førsteklasses overalt... god tur...
Luans mamma Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Ja, jeg har heldigvis en sånn stellematte som er en del av stelleveska, som man bare bretter ut. Veldig kjekt! Småen er veldig våken og nysgjerrig av seg, men han skal jo sove en del også. Han sover i alle fall greit i bæresjalet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå