MammisOgTøffer`n Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Må ha et bilsete vi kan ha i bil nr to, vi har hts izi combi x1 fra før, men må ha et annet som er litt enklere å ta ut og inn....Som går begge veier da han sitter bakover.... Tenkte jeg sku titte litt på detta, men er jo så dum når det gjelder å søke,hehe..... Finner ikke asså.....
It's all about me Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 http://www.recaro.com/index.php?id=1030®ion=1&L=2
It's all about me Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Men Recaro har ingen seter som går begge veier. Nyfødtsetet er bakovervendt, resten er forrovervendt.
MammisOgTøffer`n Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Oh my god, var det såå vanskelig ja.......... *flau* Tusen takk for hjelpen...........*kremt*
It's all about me Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Det er ikke den letteste siden å finne, men jeg har lett tidligere og viste hvor jeg skulle "gå". )
MammisOgTøffer`n Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Har de ikke??? Åååå............Da blir jo ikke det noe........Æsj....... Gidder ikke kun kjøpe bakovervendt...og forover blir ikke noe enda iallefall...... Har du noen tips til noen andre som er lette å få ut og inn av bilen? Sete skal kun brukes av pappan så han får kjørt gutten i bhg 1 km, men skal seff være sikkert osv!!
It's all about me Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Er dessverre ikke noe ekspert på det området, vet bare litt om akkurat Recaro. Men legg ut spørsmålet i eget innlegg så får du nok raskt tips )
MammisOgTøffer`n Skrevet 14. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2007 Okei, takk for hjelpa iallefall:) Og du er sikker på at de ikke har begge veier? Æsj asså.... Vet du hvor de selger recaro forresten?
It's all about me Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Jepp, er helt sikker på at de ikke kan festes begge veier. Det er ikke så mange som selger dem, men Thorsov Bilrekvisita har dem iallfall.
Mamma`n t MariePia :) Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 De har ikke begge veier nei. Importør i norge er hvertfall Hellanor i Oslo. Mekonomen er forhandler av hellenor igjen. Torshov bil vet jeg har Recaro. Sikkert flere å, men de jeg kommer på i farta. Jeg har Recaro young expert + og skal med tid å stunder kjøpe Recaro Monza, som kan brukes til 12 år. Får det billigere, derfor vi velger recaro + at det er ganske sikkert
Mamma`n t MariePia :) Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Mekkonomen i Kristiansund hvertfall. Tror ikke det gjelder Mekkonomen i hele Norge.
MammisOgTøffer`n Skrevet 14. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2007 Å, tusen takk for hjelpa, så flinke dere er:) Er så greit å høre her inne asså.... De seten var jo så fine og:( Får heller kikke på de når han blir større ja.... Mekonomen her, har de ikke men tror de har hatt de før.... Jaja, da får jeg kikke rundt etter noe annet:)
Medium fikk guttebass Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Jeg ser at du helst ville ha et sete som kunne brukes begge veier, men tenkte jeg skulle tipse deg om en nettside med Recaro stoler uansett. http://perhagen.no/index.php?show=108&expand=13,108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå