Gå til innhold

hvilke type leker liker deres barn å leke med

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn er nesten 4 mnd. hvilke typer leker skal jeg gi han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillebop er også fire måneder. Hun liker aller best å ligge på matten sin og leke med føttene, de beste lekene hittil:)

Ellers er hun glad i en treleke med noen strikkaktige ting som ser litt ut som et molekyl?? Hmm, litt vanskelig å forklare, men den har fine farger og er veldig lett for henne å få tak i:) Hun liker også en biterangle med en liten sjiraff i et glass i midten som er gul med litt andre farger.

Ting som er lette å gripe tak i, kjennes deilige i munnen, har fine farger og lager litt lyd når hun beveger på dem er vel det som gjelder.

Jo, og hånddukker, men da må du jo være med i leken. Jeg har noen kluter som jeg kan stikke hånden inn i og som det er dyr på som jeg bruker som hånddukker og hun elsker det:) Hun stråler opp som ei sol når de snakker til henne. Jeg har prøvd i butikken med ekte hånddukker også og det fikk den samme effekten. Veldig gøy:)

Skrevet

Min er også 4 mnd. Babygymen er en vinner; bytter ut lekene under der etterhvedrt. Han elsker tøybøkene sine :) Er sånn knitrete stoff inni, det er stas. Elsker speil når han ligger på magen. Ellers har han flere rangler som er lette og holde i, lager litt lyd og er av gummi slik at de er gode å tygge på. Sterke, klare farger er også et must. Gjerne med kontraster.

Skrevet

babygymmen blei byttet ut her etter 4 mnd, da begynte han å rulle og tulle seg inn i hele greia, blei en del skriking. No er det føttene, tommelen, rangler av ulike slag og biteringer som er sikre vinnere. Og selvfølgelig ting han kan se speilbildet sitt i. Han er snart 6 mnd, så maten er også gøy å leke med. Ellers så er alt som lager lyd helt fantastiske -spesielt plastposer ol. så må passe godt på, for han griper etter ALT. Huff, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...