Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 etter mnd hvor vi aldri er hjemme samtidig trodde jeg at vi denne helgen skulle være sammen alle sammen og finne på noe sammen med ungene. Jada helt til de ringte fra forsvaret og lurte på når mannen kom på øvelse:( Han hadde glemte det selvfølgelig så da gikk den helgen dukken også.....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Ah, så typisk! Skjønner du er deppa, ikke så rart det:/ Får håpe dere snart får muligheten til å være sammen alle sammen igjen. Du får kose deg med barna så godt som du kan:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå