JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Etter fire måneder har hun nå vokst ut av alt tøyet i 50 og 56 og jeg er nødt til å pakke bort alle de små vakre plaggene. Jeg har til nå puttet alt i en pose etterhvert som det har blitt for smått, men jeg lurer på om jeg har lest et sted at det er dumt å oppbevare klær i plast...??? Hvordan gjør dere det?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Putter det i plastbokser som stables oppå hverandre (kjøpt på Europris). Har ikke hørt at det ikke er lurt å lagre det i plast, men viss det ikke er det må jeg kanskje omorganisere litt .......
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg vet ikke altså, bare fikk for meg at jeg har lest det et eller annet sted (les: her inne) ... Sikkert tull, kan ikke skjønne hva som er problemet med det, men må få det avkreftet før jeg tør å lagre i poser:) hehe
ifie Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg har også puttet klærne i sånne plastbokser. Syns de er kjempegreie! Håper virkelig det er helt i orden å lagre klær i plast!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Hvor mye koster slike bokser på europris da? Jeg har sett på bokser på ikea ol, men jeg synes mange av dem er så dyre når de bare skal brukes til å ligge gjemt bort...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Kjøpte noen poser/bager på kids som jeg kan oppbevare tøy ol i.De puster og,, Kjempe greie.. Tar ganske mye tøy. Jeg har slik ekstra stor enkel dyne i en slik + dyne.. Kjempe greie.. Men min mor oppbevarer tøy fra vi var små i plastposer og det fungerer veldig bra.
snart4barnsmamma Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Eg og oppbevarer tøyet i kasser frå europris...koster ca 99 for ein trur eg...så er dei av og til på tilbud...Eg har veldig stor sans for dei.. Har ikkje høyrt noko om at det ikkje er lurt å oppbevare ting i plast.. Eg hadde slike som deg frå Kid til å ha dyner og puter i..Men dei rakna så fort...Likte dei ikkje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå