storkenerpåvei. Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 bare sånn for morroskyld.. http://quiz.start.no/?p=play&quizID=20933 ta denne quizen da.. Jeg ble: Hvis du ikke har påvist hjernesvultst ennå så er det på tide å stikke til legen.. Du har et sært syn på definisjonen av ordet "normal". Du trenger psykologisk hjelp nå skaper jeg vel bare ris til egen røv...men fy for en kjedelig fredags kveld
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Haha... her er mitt resultat Men har jeg svart helt ærlig??? Tja...hvem vet???? Du er sansynligvis et prøverørsprosjekt som har vokst opp i en bunkers der senga di var ei maurtue. De eneste lekene dine var kniver. Farn din er sansynligvis et tastatur. Du liker rips og stikker en gang i blant på fjellet for å kaste freezbe med bikja di uten for et stup. 5% har landet på denne bedømmelsen.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 hehe.. på meg ble det det samme.. Bedømmelse: Du er sansynligvis et prøverørsprosjekt som har vokst opp i en bunkers der senga di var ei maurtue. De eneste lekene dine var kniver. Farn din er sansynligvis et tastatur. Du liker rips og stikker en gang i blant på fjellet for å kaste freezbe med bikja di uten for et stup. 5% har landet på denne bedømmelsen.
Mumiluvu Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Hvis du ikke har påvist hjernesvultst ennå så er det på tide å stikke til legen.. Du har et sært syn på definisjonen av ordet "normal". Du trenger psykologisk hjelp
Gjest Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Du er hva man kan kalle loco. Du har sansynligvis vokst opp på en bondegård hvor du fikk fri tilgang til dyr og redskaper, noe du satte i kombinasjon da du skulle leke dyrelege. Du har muligens vært innelåst med tvangstrøye før 23% har landet på denne bedømmelsen. *ler og ler*
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 For moro skyld? Vel ble det sent i går kveld, men dette må da være noe av det MINST morsomme jeg har lest på lenge.
storkenerpåvei. Skrevet 16. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2007 ja ja...så drit i å bry deg da!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Den fikk jeg også haha. Satt å lo så jeg grein. Bedømmelse: Du er sansynligvis et prøverørsprosjekt som har vokst opp i en bunkers der senga di var ei maurtue. De eneste lekene dine var kniver. Farn din er sansynligvis et tastatur. Du liker rips og stikker en gang i blant på fjellet for å kaste freezbe med bikja di uten for et stup. 5% har landet på denne bedømmelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå