Gå til innhold

Spising - snart 6 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår har begynt med grøt, får en porsjon maisgrøt hver kveld. I tillegg hender det at hun får en bananbit midt på dagen(Most banan, noen t-skjeer)

Noen som vet når vi skal øke mengden grøt, evt. begynne med to måltider..?Og, hvor nøye er dere på at matingen skjer til helt presise tider hver gang?(Gjør det noe om de får grøt 19.00 en kveld, og 19.30 en annen...?OG...gjør det noe at de får bananmos en dag, men ikke den neste...?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen fasitsvar til deg men skriver bare hvordan jeg tenker i forhold til min tulle.

Om kvelden er jeg ganske nøye med at grøten blir spist ganske samtidig. Om dagen er ikke rutinene fullt så faste. Jenta mi får en halv banan hver dag men jeg tror ikke at det er kjempeviktig å gi hver dag. Har ikke hatt faste rutiner på dagen til nå men jeg ser det begynner å bli naturlig med litt mer rutiner nå etterhvert. Kanskje aller mest fordi jeg liker det selv.... Begynnte med litt potet til middag i går. Tror jeg kommer til å gi banan på formiddagen, etter første luren, og så middag etter andre luren, det vil si kanskje rundt klokka 4. Slik vi gjør det her iallefall har ikke peiling på om det er lurt eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...