Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg sliter med øm klitoris etter fødsel. Jeg fødte for en måned siden. Er ganske fortvilet og håper det forsvinner. Er det noen som har slitt med det samme og som vet om det går over?
ormeynglet Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg hadde det lenge, husker ikke akkurat men helt sikkert et par-tre måneder. Var veldig hoven også, og det har egentlig gått bort for bare en måneds tid siden. Snuppa er 6 mnd nå. Tror det er ganske vanlig, og det går over, men er ikke behagelig akkurat.
Mayken Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 åhh ja, gjett om jeg husker det. Hadde det ganske lenge 4-5 mnd tror jeg. Men det går over.
Gjest Mayflower Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 ja,kjenner også det av og til!akkurat som det stikker/river litt innimellom... 4mnd siden fødsel...går vel over etterhvert
Brokade Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 D forsvinner .. trust me.. innen 3 mnd ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå