Englemamma08-spire12-10 Skrevet 15. september 2007 #51 Skrevet 15. september 2007 spira kommer mener jeg hehe
Gjest Skrevet 15. september 2007 #52 Skrevet 15. september 2007 Jeg er 26, og gjett om vi er klare for nr 2 hihi
venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 15. september 2007 #53 Skrevet 15. september 2007 Jeg er 23. ble det 3.juli. har en gutt på 2 som dere ser,og ønsker så gjerne en til......NÅ..hehe.
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 17. september 2007 #54 Skrevet 17. september 2007 Jeg er 21 og samboer 23:) Vi er ganske så babysyke!
bendis Skrevet 17. september 2007 #55 Skrevet 17. september 2007 Jeg er 21 og samboer 25. Vi er klare som bare det )
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 17. september 2007 #56 Skrevet 17. september 2007 Jeg er 24, sambo er 25. Vi tar det litt som det kommer.. Men neste måned braker det løs;)
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 17. september 2007 #57 Skrevet 17. september 2007 Jeg er 22 og mannen min er 33.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 17. september 2007 #59 Skrevet 17. september 2007 24 men her er situasjonen omvendt; ALLE mine venner er gravide...
gleder.meg Skrevet 17. september 2007 #60 Skrevet 17. september 2007 Mange unge jenter her... Jeg er 27 år og prøver på første.
2prinsesserogbim Skrevet 17. september 2007 #61 Skrevet 17. september 2007 både jeg og sambo er 21, vi var 20 da jenta vår kom til verden... vi blir 22 i mars og april... er klar for en ny baby nå, jenta vår er 14 mnd.. vi var klar når vi fikk første også
Pøbelfrøet Skrevet 17. september 2007 #62 Skrevet 17. september 2007 Er 25. Er snart i gang med prøving av nr. 2. )
Pompel og Pilt Skrevet 17. september 2007 #63 Skrevet 17. september 2007 31 og strever med å blir gravid for første gang...
Blacktower Skrevet 17. september 2007 #64 Skrevet 17. september 2007 29 år, har såvidt begynt å prøve, blir mitt første!
Mamma til rakkerunge Skrevet 17. september 2007 #65 Skrevet 17. september 2007 Er 23, han 25.. nesten helt klart. Han har en fra før, så er egentlig han jeg venter på.
Maja-Kaja Skrevet 17. september 2007 #66 Skrevet 17. september 2007 jeg er 19 og pappa? er 21. det er vi også når vi føder hvis jeg er gravid denne mnd. håper det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå