Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 når gikk dere tur første gangen? fint vær og lite vind.
skilpaddemamma Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 med eldstemann, samme dag som vi kom hjem fra sykehuset, da var han 6 dager, og han var født en måned for tidlig, og dette var i november. de to neste iløpet av første leveuke. trdjemann var fem dager på karius ig baktus forestilling. så lenge det ikke er under minus 10 eller nordavind fra alle kanter er det da ingen problem å ta de ut,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå