Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg driver og ser etter brudekjole, og vet jeg vil ha uten stropper og som blir vid nederst... Har ikke greie på dette i det hele tatt, men er det vanlig å få kjøpt brukte kjoler billig i brudesalong... Vil jo selvsagt ha en kjole som fortsatt ser bra ut, men er så vanskelig å bare se på nett. Man bør vel nesten prøve sånt.....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 hvor bor du? jeg har en stroppeløs som sitter veldig behagelig på, og som blir vid nederst. Helt enkle draperinger på toppen, og uten noe dill. Silkekjole. Jeg selger den til under halv pris hvis du er interessert. Men jeg bor i Oslo...
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Hei du. Boe en time unna bare, så det er ikke noe stress... kan du ikke skrive en mail til meg på [email protected] da??
Hjertefamilien Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Har og en flott kjole, aldri vært brukt. Var bare en testkjole. Min egen brudekjole vil jeg ikke selge ennå Den er stroppeløs, vid nederst med underskjørt (kan følge med) og har slep. En utrolig flott kjole som fortjener å bli brukt! Passer 36-40 str tenker jeg, og hvertfall høyde 173 til nesten 180.. Skal se om jeg finner bildet av kjolen :-)
Hjertefamilien Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 http://www.bonnybridaluk.co.uk/416.htm Denne er det. Bare min er i ivory, og ikke hvit/sølv.
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 Hva skal du ha for denne da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå