Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gjøre i morgen? Jeg har lyst å finne på noe gøy med ungene i morgen men været er jo ikke så veldig lovende (bor i Bergen) så jeg vet liksom ikke helt hva vi skal finne på... Noen med gode tips?

Ungene er 2 og 4 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AKVARIET:) Det er jo meldt MYYYYYE regn så godt å være inne. Eller vannkanten evt iskanten:)

Hadde det vært fint vær så er det koselig å være på Fløyen.

Skrevet

Vi svømmer på lørdager vi! ellers er det ute og skogstur på søndager!

Skrevet

Jeg er alene hjemme med gutta på 5 og 6 år, og vi har tenkt oss en tur i svømmehallen og så på kino. Og så skal vi bare slegne rundt her hjemme, muligens bake noen boller for det er alltid populært.

Skrevet

Her har turngruppa miniturn hver lørdag (for de som kan gå, opp til 2 år), så har meldt oss på det. Greit å ha noe fast som får oss ut døra ;)

Skrevet

Gå i svømmehallen !

Kjempemorro for hele familien, og ungene får ut masse energi og får brukt kroppen sin på en gøyal måte.

Vi går og svømmer med den største (3 år) hver lørdag formiddag, hun har gjort det siden hun var bare noen uker gammel, og gleder seg hele uken til neste gang.

Skrevet

Det er faktisk ganske herlig å tusle i fjæra i regn også, bare alle har godt med klær på. Finne krabber, fine skjell, tangsprell mm. Ha med bøtte og putte "fangsten" oppi, for så å la de gå "hjem" igjen før dere returnerer.

Hva gjør vi på lørdager? Først slapper vi av, ser litt barne-tv, koser oss med en god frokost. Gjør gjerne litt husarbeid alle sammen, ungene elsker å hjelpe til. Tar en tur til sentrum, hvis noe må handles eller vi skal treffe noen på kafè. Alltid en tur ut i løpet av dagen, gjerne i fjæra. Grøt er fast takst. Besøk på ettermiddagen, hvertfall ofte. Avslutter med hjemmelaga pizza til barne-tv. Legger minstemann, storegutt får være oppe litt lenger. Avslutter kanskje med et glass vin - pappa`n og jeg - og stearinlys ;-)

Skrevet

Dra en tur på lekeland. Det er kjempegøy for ungene, og de får virkelig sprunget av seg litt:-) De har det på fanatorget, i Åsane, og på Sartor senter på Sotra. Men må regne med at det er folksomt der når det er dårlig vær.

Klokka to er det forestilling på Ole Bull Scene i byen også. "En musikalsk opplevelse..." et eller annet... Det vurderer vi å dra på i morgen. Hvis ikke det blir storm slik det er meldt da. Da blir vi hjemme og baker eller noe i stedet.

Skrevet

Skal si dere er flinke=) Hvis jeg ikke jobber, blir det ofte at vi bare besøker familien eller er hjemme og ikke gjør en dritt, i det siste har det blitt et par turer til bossplassen med skrot og. Spennende.....

Skrevet

Står opp med ungene og koser litt foran en film med frokosten. Deretter er det er det å vække far slik at mor kan dra på trening, og det tar et par timer.

Resten av dagen prøver vi å finne på noe, lekeland, lekeplassen, besøk, ut i marka el.l. Hender seg at vi bare er hjemme også, men da blir eldstesnuppa så lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...