Gå til innhold

ang spiral...


Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære og jeg hadde sex i går, første gang etter spiralen ble satt inn..å det er ca 3 uker siden.

Men da sa han at han kjente det var vondt/ubehaglig etter samleie og under samleie...

Hva skal jeg da gjøre??? kontakte lege??

Å en ting til ang spiral... jeg kjenner ikke tråden...????

 

takker for svar!!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonspiral? Kjenner ikke trådene nei.. Vi hadde samme problemet du beskriver. Da jeg gikk for å kontrollere spiralen sa hun at hun ikke kunne klippe den kortere, men hun kunne bøye trådene litt sånn at det ikke ble så spisst. Det løste hele problemet:)

Skrevet

Etter å ha fått satt inn spiral to ganger, kan jeg oppsummere at sambo hver gang klager over at det gjør vondt å "kjøre inn" spiralen. Første gangs samleie etter innsetting kjenner han trådene som en slags prikking på penishodet, og har vondt i noen dager. Men da er trådene bøyd til, og seinere har han ikke kjent noe til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...