Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 min kjære og jeg hadde sex i går, første gang etter spiralen ble satt inn..å det er ca 3 uker siden. Men da sa han at han kjente det var vondt/ubehaglig etter samleie og under samleie... Hva skal jeg da gjøre??? kontakte lege?? Å en ting til ang spiral... jeg kjenner ikke tråden...???? takker for svar!!! =)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Hormonspiral? Kjenner ikke trådene nei.. Vi hadde samme problemet du beskriver. Da jeg gikk for å kontrollere spiralen sa hun at hun ikke kunne klippe den kortere, men hun kunne bøye trådene litt sånn at det ikke ble så spisst. Det løste hele problemet:)
ennaH Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Etter å ha fått satt inn spiral to ganger, kan jeg oppsummere at sambo hver gang klager over at det gjør vondt å "kjøre inn" spiralen. Første gangs samleie etter innsetting kjenner han trådene som en slags prikking på penishodet, og har vondt i noen dager. Men da er trådene bøyd til, og seinere har han ikke kjent noe til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå