Plutseliten :) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 alene sammen med lillegutt. Samboer er på teambuilding med jobben til i morgen og datter er sammen venner. Men vi koser oss med vafler og peiskos,trillet lang tur i skogen. Snart er det grøt,bading og leggetid. Da skal mamman kose seg med Idol og kakao ) Håper dere får en koselig kveld enten sammen eller alene Høstklem!
solkrem Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Her er vi også alene - jeg og lille bablerotegull! Mannen er ute med jobben. Og jeg ble så glad for han valgte å kjøre - helt uten påvirkning fra meg! Siden jeg er litt dårlig om dagen - mm ah just a litle bit hehe - så ville han være i form i morgen å ta vare på familien sin!!! Mye kjekt på tv som du sier - så da går tida fort! Kos deg du også - klemklem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Her har vi hatt familien på hjemmelaget pizza, nå sover lille rosa og de store er på bursdag og fest:-) Vi har endelig flyttet oss opp i stuen, etter å ha campet på terrasse og kjøkken siste halvår:-) Kjekt med trådløst:-) Hakuna matata har akkurat nå fått en ny betydning, med tanke på idol.......sukk.......trodde folk hadde litt mer selvinnsikt........men det er jo god underholdning da;-)
Plutseliten :) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Hahah..så /hørte på han jeg og...syntes han var søt men funker ikke i Idol. Han som sang R.E.M nå...Han kommer laaaaaangt ))
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 fredag?skal jeg si jippi?eller hulk tro? Valgte å holde jentene hjemme i dag,siden di pleier kaste opp i tur og orden her.jeg angrer BITTERT =) Energien di har vist,har tatt piffen av meg...hehe. Jeg gleder meg til å få lagt di.skal bli godt..pjuh.har selv sovet litt i dag.help pompa. Nå skal di i seng,så skal jeg parkere meg i stolen. Rikker meg ikke derifra før jeg må.å boret skal dekkes med brus,lys og smågodt! Altså,energi for mamma ;o))
Ronja65 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Her sover Thyra søtt i sengen sin.Gubben har sovnet i go stolen:-) Selv dibber jeg lit og ser lit på svensk tv1. Der bla Jan Johansen mimrer og svarer på spørsmål fra gamle morsomme tv klipp:-)
Karomamma Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Hi hi, vi har også sett på Idol, bra underholdning må jeg si Her har det vært en forholdsvis rolig dag. Jeg har jobbet hjemme, det passet bra akkurat nå. Karosnuppa og jeg somlet litt ekstra i morges før vi hoppet og hinket avgårde til barnehagen. Jeg tok fredagshandelen på vei hjem halv ni og kjøpte tre (!!) sjokolademuffins som fikk bein å gå til kaffen. Fikk unna de kjipeste oppgavene først og hadde en grei jobbedag, akkurat passe effektiv. Vi koste oss med hjemmelaget sosekjøtt (nam, nam om jeg skal si det selv) og jeg kjenner at det er godt med rolig fredager. Tid til å lage godt mat og suse rundt i en gammel jeans hele dagen, uten sminke og høye hæler. Sånne dager vil vi ha flere av God helg!!
Plutseliten :) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2007 Underholdning ja Da han med kontrabassen dukket opp....lo jeg så tårene trillet Godt å høre at du har hatt en roligere hjemmedag i dag. Kost deg med muffins,sust i koseklær og hinket og hoppet! JA til at du får flere sånne dager...du trenger å lande litt nå. Klem i natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå