Gå til innhold

Syns du selv at du er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns, men jeg har en følelse av at alle andre ikke har denne oppfatningen om seg selv. Selv de som jeg syns er pene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på dagsformen. Men jeg syns ikke "penhet" er noe videre interessant å måle seg opp mot. Jeg har kvaliteter som er betraktelig mye mer interessant enn et utseende, og det er de kvalitetene jeg ønsker å bli definert gjennom. Ikke om jeg er pen eller ei.

På siden av det vi snakker om, "pen" er en inviduell oppfatning. Det som er pent for noen er kjedelig eller grimt for andre.

Skrevet

den dagsformen, den dagsformen....:) for det meste, ja:)

Skrevet

hmm...interessant innlegg i grunn.

Jeg har den oppfatningen at flere syntes de er pene, men er samtidig usikre på seg selv og tør ikke si det høyt. Syntes man selv man er pen, og står fram med det, har jeg fått inntrykket av at folk blir "misunnelige" eller snakker bak ryggen din. Skjønner dere? Det er liksom ikke positivt (desverre)

Selv har jeg aldri klaget, men merker jeg "faller" litt, hehe...

Har man lyst langt hår (som meg) blir man ofte kaldt for bimbo, babe osv..uten å egentlig være det. Ja, jeg liker å pynte meg når jeg skal, men jeg er veldig jordnær og absolutt ikke babe ;) Kan t.o.m gå uten sminke i butikken, eller joggebukse på jobb!!!

Så førsteinntrykk stemmer ikke bestandig:-)

Skrevet

Akkurat for øyeblikket ser jeg ganske så ustelt og fæl ut, men jeg har mine øyeblikk:)

Skrevet

ja det synes jeg. er veldig glad jeg er pen, har fått mye gratis her i livet pga det. og hvis man vet hvordan man skal bruke det, kan det vare en stoooor fordel :D

Skrevet

Når man ser det samme trynet i speilet hver dag i 29 år er det ikke lett å svare ja på dette spørsmålet ;)

Skrevet

Ja fy f**n det har du rett i! På jobben min er det HØY trynefaktor og er man overbevisende nok så kommer man langt på luft, der. Jobber med folk som har LANG utdannelse, jeg er en vits i forhold men lar ingen vite det.

Skrevet

Synes det nå, men ikke da jeg var tenåring. Dårlig selvtillit den gang...

Skrevet

Kommer veldig an på humøet og om klærne som jeg skulle ha på meg er rene og ikke full i babymelk og jeg ikke har for mange blåe ringer under øynene. Men synest ofte andre er penere enn meg selv, dårlig egenskap.

To tette svangerskap har satt sine spor på kroppen.

Som tobarnsmor til to barn under to år savner jeg å pynte meg mer og kunne gå pyntet på gallafest ! Da følte jeg meg veldig vel :) Men den tid kommer vel tilbake.

Skrevet

Jeg var pen før jeg fikk unger. Synes jeg ser lekker ut på flere gamle bilder. Slank og veltrent, tjukt hår og solbrun. Det er lenge siden det.

Skrevet

ja det syns jeg, ihvetfall i forhold til at innsattsen for og se bra ut er tilnermet lik null.

Skrevet

Jepp, jeg er pen nok til mine oppgaver i livet iallefall. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...