Gå til innhold

Dere som har reima vinter dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den god og varm. Har brukt troll før,men blei anbefalt reima i bhg. Er den ticket to heaven dressen helt ny,eller noen som har den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er varm som bare det, men kan ikke skjønne at den er noe bedre enn troll. Jeg har begge deler!

Skrevet

jeg har hatt reimatec dresser til alle mine tre barn. har vært svært fornøyd med dem, men jeg synes de er i dyreste laget. vet at mange også har vært fornøyd med troll. jeg har en veninne som har en nettbutikk og hun skal selge dressen mikk-line, den har en dress som likner troll m utagbart for til 799,- den har ullfleece i foret. hun har også en med fast for den går bare opp til str 98, den likner på reima i formen synes jeg. har en veninne som prøvde mikk-line i fjor og hun var veldig fornøyd. så jeg går for mikk-line i år. hvis du vil se dressene kan du gå på hermeline.no

Skrevet

beklager, svarte vel egentlig ikke på om REIMATEC er varm, det synes jeg men har ikke troll å sammenlikne med. men sånn utseende messig synes jeg at reima dressene er finest til de

små, de større modellene er ikke så fine synes jeg, men men .haha det er jo ikke det som skal telle kanskje.........

Skrevet

Takk for svar! ER ikke enkelt å vite hvilken som er best,vil jo at tulla mi skal være så varm som mulig.

Skrevet

Jepp, kjempevarm selv om det ikke ser slik ut siden den er så tynn og lett. Husker vi virkelig fikk prøvd den ut engang da mellomste var litt over 1 år. Vi hadde hentet i barnehagen og da vi kom hjem var det mye snø så vi måtte måke, var vel -5/6 grader. Småen stabbet rundt en stund og satte seg så ned i snøen og lekte lenge med noe. Etter tre kvarters tid gikk vi inn da viste det seg at småen bare hadde body og strømpebuske under dressen! (aner ikke hvorfor han hadde så lite på seg) Men han var faktisk god og varm, og dette var bomullsklær også. Jeg forguder Reima dressen jeg :-)

Skrevet

Ja,det var det jeg også stussa over,at den så så tynn og lett ut.

Skrevet

Ja den gjør det, men den tåler det utroligste. Har hatt unger som har sittet og ligget i dammer med dem lenge også og vært like tørre og gode etterpå. Skulle i grunnen gjerne hatt en slik dress selv jeg, hehe... Tynn og lett og vanntett og varmeregulerende :-)

Skrevet

Jeg har prøvd både Troll, Ticket to Heave og ReimaTec.

Troll er dårlig. Lite bevegelig, og klønete for ungen å ta av og på.

Ticket to Heaven er en kjempedress, men jeg synes den er noe mindre bevegelig enn ReimaTec, dog er den mer slitesterk, særlig til litt større barn. Mitt inntrykk er at den er noe mer vanntett enn Reima.

ReimaTec er en knalldress. Lett og bevegelig, varm og god.

Jeg kommer til å kjøpe ReimaTec til minsta på rett over 2.

Eldstemann har jakke og bukse i ReimaTec og heldress i Ticket to Heaven (han er faktisk så aktiv ute på vinteren at han må ha to alternativer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...