Kjærlighet <3 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Har gått et par dager og ventet på mens, hatt murringer og vært rar i kroppen. Så kom den nå i ettermiddag 3 dager senere enn normalt. Problemet er at jeg blør klumper...det henger sammen i lange strimler eller er bare klumper... Skal det være sånn eller, har hatt litt før og men ikke som nå... Er det noe å ringe legen for på mandag eller? tusen takk for svar....:-)
skilpaddemamma Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 kan du ha vært gravid, at det er en tidlig spontanabort?
Kjærlighet <3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Kanskje det?! Vil det vises om jeg tar test i morgen?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Min mensen er aldri slik. Så hadde min blitt slik hadde jeg ringt legen...
Kjærlighet <3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Ville du ventet over helgen da ? Blir vel ikke riktig å ringe legevakta pga det?
mie76 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Synes ikke du bør stresse pga dette. Min mens er ofte slik dersom jeg går noen dager over. Det er antagelig blodet som har levret seg litt på vei ut... Det kan jo også være at du har vært gravid, da vil det gjerne vises på test i dag... Ring legen din i morgen, hvis du føler deg redd, men jeg synes du bare kan slappe av... Som sagt, skjer ofte hos meg :-)
gerd Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Jeg hadde ikke ringt noen lege pga dette. Det kan være en tdl spontanabort, men om blødningen gir seg og du føler deg ok etterpå ville jeg ikke gjort noe med det. Om du er rhesus neg kan du jo vurdere å ringe å spørre om du trenger en sjekk, men ellers ville jeg ikke gjort noe om det blir bra igjen. Mest sannsynlig er det ikke noe å tenke mer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå