Gå til innhold

Noen planer for helgen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bare slappe av tenkte jeg. en liten tur på jobb i morgen ellers slappe av. må ha noen sånne helger og:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbehelg på meg :( Og i tillegg er mannen min borte, så jeg blir nok rimelig asosial denne helga :) Hehe..

Skrevet

Skal få kjøpt en test i morra... er da ca en uke over IKM.. spennende :) ingen tante på besøk.. så jeg bare håper.. trodde absolutt ikke at vi traff el denne pp, men kanskje det har funka når vi ikke tenkte så på det...? ellers en rolig helg tenker jeg :)

Skrevet

Jobbehelg...huff.. ikke så fristende når jeg ser ut og jeg jobber i hjemmesykepleien... (REGNSTORM)

Skrevet

Oppussing, oppussing, oppussing.......det samme som alle andre helger siden vi kjøpte et "slitent" hus i fjor! men begynner å komme i orden nå da, så skal vel egentlig ikke klage....

Skrevet

jobbdag på meg i morgen også. Eller så blir det en rolig helg med babykaging og lange turer med hundene. Samboer'n har tatt seg fri fra jobb for å være hjemme under el :-) håper vi treffer denne gangen. er litt usikker på syklusen sor jeg er vandt med 28dager, men forrige mnd var det 33.... ønsker alle en god helg.

Skrevet

Det blir en rolig helg sammen med gullgutta! fyr på peisen..(samtidig som varmepumpen går på fullt), skikkelig frysepinne!! blir nok et game med millionær, gutta har fått dilla:) spise middag hos mormor og morfar, gjøre masse hyggeting inne!

Er jo skikkelig uvær ute, styrtregn med påfølgene vind fra alle kanter!! Vestlandet på sitt beste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...