Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Etter å ha klart å holde meg borte fra godis (jeg er nemlig sjokoman) i nesten 3 uker, ble det slutt på viljestyrken min gitt! Nå har jeg spist opp nesten en hel "Smil" jo!!! Sitter her ensom og forlatt med gubben i Sverige...sukk
har4barn Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Men, tenk på nytelsen du nettopp har hatt, da!! Livet skal nytes, og hva er vel bedre enn en sjokolade? Sparer min til Beat for Beat!!! Hilsen en med-sjokoholiker!!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg forstår!!! Har vert sååå flink å holde meg unna smågodt!! Superchips er en helt annen greie, helt umulig..må ha det!!! I dag er jeg såklart på det svakeste, sitter her med både chips og en skål med smågodt! Hiver innpå! Mannen er i nordsjøen og jeg synes jeg fortjener litt kos!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jo da, den var KJEMPEGOD Hehe... Så nå blir det ikke mer sjokkis før neste helg Må få tilbake viljestyrken nå Hehe
Juicy med spirer! Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Så flinke dere er... Mistet viljestyrken min når jeg ble introdusert for sjokolade jeg...! Hehe I kveld er det Idol og Smash! Nam nam
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 ÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Ikke si Smash da!!!! Det er jo favoritten!!! Men hadde jeg kjøpt en pose av det, så hadde jeg jo spist hele også og DET er jo slett ikke bra Så da ble det Smil i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå