Circe Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Sorry munnbruken. Men er så sint, frustrert og lei meg. Det går ikke så bra med meg og sambo. Vi gjør ikke noe annet enn å krangle. Hele tida. Hver dag. Orker ikke mer. Jeg er sliten. Og alt er ikke hans feil. Jeg er minst like ille som han. Men vi mistolker hverandre hele tiden. Kommet inn i en ond sirkel. Åssen i all verden skal vi komme oss ut av den da?? Vil ikke ha noen andre enn han. Vil at vi skal være sammen. Han tenker det samme. Det vet jeg. Men vi får det ikke til å funke.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 off vennen.. jeg vet hvordan du har det. men kan dessverre ikke komme med noen råd eller tips.. kanskje snakke skikkelig sammen uten barn ? huff nei det e vanskelig dette.. sender deg mange klemmer!!!
Circe Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Takk, Kine. Vi har prøvd å prate. Mange ganger. Når ungene har lagt seg for kvelden. Vi bestemmer oss for å skjerpe oss. Men så går det noen dager, og så er vi tilbake igjen. I dag har det virkelig toppa seg.
så var vi 4 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 dere kan muligens ha nytte av litt parforholdveiledning. Familievernskontoret der du bor kan være behjelpelig med det
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 huff da.. ja vi har noen skikkelige krangler vi også,helt sinnsyke.. og pga bagateller uten like... ting som ikke er noe å tenke på engang.. og det er kjedelig å krangle så mye over noe som ikke er verdt tanken engang.. skjønner du er lei..
Bratsj Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Vil virkelig anbefale et samlivs-kurs, eller par-terapi (Helsestasjonen har bl.a. et for ferske foreldre, det er ganske greit hvis problemene ikke er for store enda) Kom dere avgårde og redd forholdet før ungen (e) blir enda ett av de utallige barna som pendler mellom to hjem. Lykke til !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå