Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 what to do what to do ?? Fungerer slike love hearts på halsbrann også eller ?? Holder på å gå på veggen.. det brenn..
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 prøv "Collett" som du får kjøpt på Rimi, står i hylla bak kassa sammen med paracet etc. og er egnet for gravide funker veeeldig bra på meg. lykke til!
Sunniva78 har to små Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Love Hearts funker på mange, men ikke på meg... Her hjelper det å drikke melk før jeg legger meg. Det hender jeg våkner på natta av halsbrann, da tar jeg en Gaviscon tyggetablett. Den hjelper på minuttet!!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Fikk mannen min til å kjøpe med lovehearts i butikken, og enten så er det veldig tilfeldig eller så virker det veldig bra for meg
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Anbefaler Gaviscon som du får kjøpt på apoteket for en billig penge. Funker som bare det!!! Heldigvis så er det hjelp å få for akkurat denne svangerskapsplagen=)
Beama Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Love hearts funker passe bra på meg... Melk også, men bare eb liten stund. Sist jeg gikk gravid ble jeg anbefalt gaviscon.. og fyyy... det smakte jo håndsåpe... brakk meg bare jeg kjente lukten så da var det ikke mye hjelp i det. Ble da anbefalt noe som het Titralac... de smakte kjempegodt og funket=)
grivid m/nr.2 Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Har heldigvis ikke halsbrann plager ennå, men hadde det forige gang. Jeg fikk først graviscon, men det smakte forferdelig og hjalp ikke så veldig. Men derimot Link, kjempebra, fåes på apoteket. Link anbefales...
kath gutt07 & jente10 Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 jepps! LINK funker kjempebra!! Ikke får man skum i munnen heller!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Link smaker bedre enn Gaviscon, men føles som om man tygger et kritt... Ikke særlig moro det heller.. Men begge deler fungerer like godt. Hilsen en som har halsbrann for tredje gang..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 hei hei bare et lite innspill og ikke for å være negativ på noen måte men Link og Pepsiduo skal man holde seg unna når man er gravid iflg legen min..
kath gutt07 & jente10 Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 de folka på apoteket mente link var helt trygt, og var det de anbefalte for gravide i halsbrann-brosjyren. Står i pakningsvedlegget at det er trygt og.
twoboys & a girl Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Har ikke funnet noe som hjelper noe spes. Ligge med hodet høyt har vært det mest effektive for min del.
♥marita&jentene♥ Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Heisann Lovehearts hjelper meg kjempemye,både denne gangen og forrige gang jeg var gravid:) jeg bruker også noen tabelleter men husker ikke hva de heter,men jeg kjøpte de på apoteket. spør du de så har de mange gode råd å komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå