Gå til innhold

I kveld har vi barnefri:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld er Snuppa hos svigermor... Et vennepar kommer over og vi skal spise hjortesteik og drikke god rødvin. En skikkelig voksenkveld:-) Det trengs av og til det også... Så nå står mannen på kjøkkenet og lager mat, og jeg dibber litt:-) Ha en fin kveld dere også jenter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Høres skikkelig deilig ut.

Snuppa vår er ikke helt klar for å bli trøsta på armen til fremede som besteforeldre en gang enda... akkurat nå prøver pappa og trøste og ser ikke ut til hun vil det heller... mye bedre å ligge over sakosekkene (puppene) til mor

Skrevet

Åhhh...kos dere masse.

Vi har ennå ikke hatt en barnefri kveld sammen, og snuppa er 10 mnd.

Nå har vi samsovet og ammet på natten for inn til en mnd siden da, så det har ikke vært aktuelt å låne henne bort ennå siden hun ikke tar flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...