Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 ...selv om mange syns "sånne" innlegg er tåpelige! Idag har jeg hatt vanvittige smerter i korsryggen..sånn at jeg ikke klarer å stå oppreist! Men de er IKKE konstante, kommer når jeg beveger meg! Eneste som ikke gjør vondt er å sitte rett opp og ned i sofaen...!! Har dette noe med fødsel, svangerskap eller baby'n å gjøre? Er forresten i uke 38+4... Takker for ALLE svar...) KLEM!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Høres litt ut som modningssmerter/kynnere, så lenge det ikke er regelmessig så er det ok. Mange har det i flere uker før termin, slitsomt altså! Ellers hender det jeg får kjempevondt på rare steder i ryggen og beina, legen mener babyen er svær og trykker på nerver etc. og det kan gi smerter.
Snart ferdig! FØDEKLAR Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Har også perioder med smerter i ryggen...trur det er slikt som følge svangerskapet:0( Er 38+2
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Slik har jeg også hatt det i hele dag. Begynte i natt og fikk ikke sove. Har smerter i ryggen uansett hva jeg gjør, og har hatt mange kraftige kynnere. Ble litt bedre med en varm dusj. Jeg har mest vondt i brystryggen. Håper det nærmer seg fødsel! Orker ikke ha det slik lenge tror jeg, hehe.. Er i uke 38.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Nå er de konstante...uansett om jeg sitter, står eller ligger! Og klarer fortsatt ikke å stå oppreist! ANER jo ikke om det er fordi jeg kanskje har liggi forkjært eller belasta meg eller no.. Absolutt dumt om man ringer føden og det overhodet IKKE har noe med fødsel/svangerskap å gjøre.... HI
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Jeg ville ventet å se det litt ann før jeg ringte føden. Vent å se om du får regelmessige sammentrekninger. Prøv å ta en varm dusj som jeg gjorde, og se om det hjelper litt.
Bine66 Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Kanskje ligger bebien på en av nervene dine. Tanten min kunne nesten ikke gå da hun var gravid fordi bebien hennes lå på isjas nerven hennes. VONDT !!!
mari.a Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 jeg er 35 uker-og fikk slike smerter i korsryggen på mandag-skikkelig ille-men ikke sammentrekninger el no i forbindelse m d...(har alltid masse kynnere uansett jeg...) men veeeldig vondt i korsryggen-strålte ned i beina-rompa-øm nedentil og innsiden av låra...tenkte m en gang at dette var bekkenløsning jeg da men...hadde d ikke forrige sv skap-så jeg vet jo ikke akk hvordan d r...men veldig vondt å gå -klarte ikke gå normalt-best å sitte rett opp og ned-ingen brå bevegelser-ligge litt innimellom...har hvilt mest mulig denne uka og d har avtatt noe-men kjenner d hele tiden litt...mest v bevegelse/provokasjon...kan d være dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå