Gå til innhold

Salg på Odenwälder poser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finnes noen nettbutikker eller vanlige butikker som har bedre pris på posen enn kr 1900?

Vurderer å ikke bruke voksi posen jeg kjøpte brukt allikevel for jeg skjønner ikke alle de snørene som er på og den virker så stor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel litt an på hvilken pose du skal ha, men på www.lilleprinsen.no har de mange

http://www.lilleprinsen.no/subcategory/9269/9269.html

Jeg synes denne posen ser så god ut, så blir nok enten en lammy eller en eskimo. Får jo nesten lyst til å pakke seg nedi en sånn en selv når det er kaldt hihi

Skrevet

Himmel og hav så mye billigere det var der da!! Liker lilleprinsen! Så takk for linken :-)) De ser så kjempegod ut at man får litt lyst til å krype nedi selv hehe. Men jeg fikk litt problemer da, for jeg vet at jeg vil ha en av typene med bamse inni - men hvilken skal man ta?? Skal ha TFK joggster vogn så det er plass til en stor pose, og jeg har termin i jaunuar. Ser på den Odenwälder Mucki til kr 900 og den er 105 cm lang pluss at den har hull til 5 punkts sele som er bra i sportsdet, men de har jo også den i XL som er 110 cm og bredere kr 1400, Mucki Zip til kr 1100 som jeg ikke vet hva er forskjellen på.

Hmmmm, hjelp.... noen?? hehe

Skrevet

Oi nå så jeg den eskimo! Den er fin og så SÅ god ut å ligge i da! :-))

Skrevet

Har Lammy XL.

Jeg elsker at det er en lammeskinnsdel som også kan tas ut! Gutten min koser seg oppi der... (2 år nå).

Den er lang 115 cm, og varer til barnet er ganske stor. Samtidig er dette dun, og kan stappes sammen i mindre bager, brettes i beina og tilpasses ganske godt.

Skrevet

Oj....ble helt hekta jeg også. Har kjøpt svart voksipose jeg da, men bestilte rosa Mucki til 900 også. Klarte ikke å stå i mot der gitt....hihi...den var kjempefin!!

Skrevet

Jeg er inne å titter på de rosa jeg også for de er sååååå fine da! Men jeg kan jo ikke putte en liten gutt i den, tror kanskje jeg blir sett litt rart på da hehe.

Den voksiposen jeg kjøpte blir nok lagt bort og mucki eller eskimo blir kjøpt inn :-))

Skrevet

kjøpte faktisk den m lammeskinn inni på barnas hus(sandvika) for noen dager siden...er jo råfin og svindyr 2499, men var 30% avslag..nå er det 50-70 % på hele butikken-så kan jo gjøre et kupp der ihvertfall:)

Skrevet

ÅÅååå så fine klarte ikke dy meg kjøpte den blå selv om jeg hadde veldig lyst på den rosa =0) har blå vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...