Gå til innhold

ømme og onde brystvorter........noen andre som har det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min liker å kose med puppene mine men det kjennes grusomt å bli tatt på bryst vortene mine, jeg sier nei pga dette, er redd han tar det personlig:( Jeg trodde det skullle gi seg nå, er i uke 24.

Noen andre som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var gravid hadde jeg sinnsykt vonde brystvorter. Kunne ikke gå ut på kalde dager uten å rundkle meg for det gjorde så vanvittig vondt hvis de ble kalde. Det var ganske smertefullt dersom noen eller noe var borti dem. Det gav seg ikke før etter fødselen.

Skrevet

jeg er i uke 19 og har veldig ømme brystvorter..

er ganske normalt da, og enkelte har det hele svangerskapet++..:)

Skrevet

Jeg har det sånn også,men jeg sa til min samboer at han ikke måtte ta på brystvortene mine,men han tok på resten av puppen og masserte puppene mine og det var godt. La hele hånden over. Det var bedre etterpå også, følte at "trykket" ble borte,men det gadd jeg ikke si til han da. ;)

Skrevet

Har det også slik, men så er eg ikkje så stor fan av puppekosing til vanleg helder. Greit av og til liksom, men eg får lett vondt akkurat der ellers også.

Skrevet

Jeg har det også slik. Veldig ømme og vonde brystvorter, som kan gjøre vondt uten berøring, men særlig ved berøring. Merket meg for en stund siden at brystvortene virket litt tørre, og kjøpte da brystvortekrem på apoteket. Smører 1-2 ganger i døgnet og det har hjulper mye! Så prøv det, så kan det hende puppekosingen kan fortsette!

Skrevet

i uke 18.. og signerer den..

Bruker ammeinnlegg fordi bh også er vond hvis den gnikker..

Skrevet

Takk for svarene jenter! Jeg skal prøve i finne krem fra apoteket og håper det hjelper, nå er det så ubehagelg at til og med morgenkåpen gjør vondt:( Jeg lot ham få ta på dem forsiktig inatt, han kommer jo borti dem hele tiden, den puppe gale mannen min:))

Gleder meg til etter fødsel, da kan han jo ta på dem akkuratt som han liker, men han må jo passe på melk utsrømmingen da og. Uff nå er det visst ikke så lett som det pleide, dette her med sex og kos nei.

Hilsen meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...