På`an igjen...har født... Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Er førstegangs så lurer på mye rart:-) men nå er det sånn at tulla mi har i 2 uker våknet hver 2 time.Hun er ikke sulten bare våkner sutrer/griner litt og sovner igjen. Hun begynte å sove normalt igjen for 4 dager siden. men hun har i de siste dagene vært ekstremt sutrete og griner veldig i perioder.Hun sikler en del og tar seg til munnen, så tror nok det er tenner. Men når kommer de frem? hun er litt over 4 mnd og har holdt på sånn i noen uker nå.Men synes liksom det er så veldig ekstremt nå,så går å venter litt på og se noe.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Kan jo være det. Ikke godt å si. Du ser ofte hvite prikker der det kommer tenner. Min eldste var 5 mnd da de første kom, mens minstemann var 6,5 mnd.
Diva Muffin Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Her har vi det likens, selv om tennene har kommet opp og hun er på bedringens vei. Plutselig en dag kjente jeg to små tenner nede i munnen. Vet ikke hvor lang tid der det tar fra de blir plaget til tennene kommer, det kan nok variere mye.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Celine hadde 2 tenner da hun var 3 mnd
übermamma *5 pp* Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 min var 4 mnd når hun fikk sine to første tenner nede så er godt mulig det er det som plager minsten. Her hjalp det med dentinox...så er verdt å prøve
På`an igjen...har født... Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Hun har fått noen hvite prikker på gommene.Hun tygger hardt på fingeren min og så setter hun i gang og grine.dentinox hjelper ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå