Gå til innhold

Når de får tenner?

På`an igjen...har født...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs så lurer på mye rart:-)

men nå er det sånn at tulla mi har i 2 uker våknet hver 2 time.Hun er ikke sulten bare våkner sutrer/griner litt og sovner igjen.

Hun begynte å sove normalt igjen for 4 dager siden. men hun har i de siste dagene vært ekstremt sutrete og griner veldig i perioder.Hun sikler en del og tar seg til munnen, så tror nok det er tenner. Men når kommer de frem? hun er litt over 4 mnd og har holdt på sånn i noen uker nå.Men synes liksom det er så veldig ekstremt nå,så går å venter litt på og se noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være det. Ikke godt å si. Du ser ofte hvite prikker der det kommer tenner.

Min eldste var 5 mnd da de første kom, mens minstemann var 6,5 mnd.

Skrevet

Her har vi det likens, selv om tennene har kommet opp og hun er på bedringens vei. Plutselig en dag kjente jeg to små tenner nede i munnen. Vet ikke hvor lang tid der det tar fra de blir plaget til tennene kommer, det kan nok variere mye.

Skrevet

min var 4 mnd når hun fikk sine to første tenner nede så er godt mulig det er det som plager minsten. Her hjalp det med dentinox...så er verdt å prøve ;)

Skrevet

Hun har fått noen hvite prikker på gommene.Hun tygger hardt på fingeren min og så setter hun i gang og grine.dentinox hjelper ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...