Lillen78 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Kan tro jeg har en good feeling denne gangen!! Har begynt å kjenne murring i magen, og er i super-humør :-) Er ikke tusenvis av symptomer - ennå - men håpet er absolutt til stede:) Dere andre da? Venter i spenning til testedagen....
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Har ikke de nevnte listesymptomene nei, men er faktisk i et utrolig bra humør, type munndiarè. tyter hele dagen og bare smiler og ler! Vanligvis er jeg såå mutt og "nebbete"...som min mor kaller meg..., hele uken før ikm! Håper det er ett bra tegn!! Må innrømme at jeg måtte teste i morges, bare fordi det er min første pp og jeg ville prøve..(er jo 7 år siden sist)...var ikke noe forskjell hehehe.. Lyste ikke gravid, men det satte ikke noe stopper på humøret...visste det var litt tidlig å teste, men nå er jeg jo klar til o stooore testdag:)
akicha Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Nærmer seg?? Jeg syns det er leeeeenge til jeg... Så lenge til at jeg ikke klarte å vente og testet i dag. Den var jo som ventet helt negativ... Symptomer? Ørlite ømme pupper, men det er bare så vidt det er- og antagelig har de vel blitt ømme etter at jeg har kjent etter og kjent etter og kjent etter om de ikke er ømme... Men, jeg kan vel ikke kalle at de er ømme heller. For det er bare såvidt... :-S Får bare fortsette å vente... Men det er vel på tide med festing av egg i disse dager, hvis det ble befruktet vel?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 kjempe lenge til..hehe..har noen symptomer som stikkninger i mage, sinsykt trøtt, går oftere på do og har en del hodepine, håper det går denne gangen,mistet forrige..skal teste meg i løpet av neste uke..
emporium Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 kvalm, vondt i korsryggen, press i nedre del av magen... synd dette også er symptomer på kommende mens....men krysser fingre for at det er noe annet på gang ;O)
trollmamma Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 har ein veldig god følelse altså Men veldig lite symptom, litt ømme bryster av og til og murring i magen, men det kan jo like godt være mens i ankomdt, så veit ikkje. Må innrømme at eg ikkje har klart å vente så testa i går, og den var selvfølgeleg negativ, sukk! Vell, like greit. No har eg ingen tester i hus, så må vente til eg kan dra til sentrum og det har eg ikkje tid til før den 20. Så da Det er sååååååå lenge å vente. Må innrømme at eg ikkje akuratt er den mest tolmodige da.
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Nedtelling jenter?! 4 dager igjen:) For min del tror jeg det er tapt denne mnd... Tempen begynte falle i dag. Ikke mye, men allikevel feil vei:( IKM torsdag (men hatt litt uregelmessigheter etter vi begynte prøve, så kan jo komme før eller senere) Masse lykke til!
jentahans Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg har hatt vondt i halebenet...vert øm der liksom? noen som vet om det er et sympton? ellers har jeg ikke merket noe særlig..alle graviditetssymptoner er jo nesten det samme som man har før mensen så synst det er vanskelig skille.Men føler meg liksom ikke så giret som forrige periode..men kanskje det er et forsvar jeg har satt opp uten jeg vet det for at jeg ikke skal bli like skuffet denne gangen dersom jeg ikke er gravid.. Men håper jo... kjedelig gå å vente:(
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 jeg lurer på om det kan være noe på gang her.... *puppene er ikke ømme, men føles fastere og annerledes.... *har litt halsbrann til tider *mer trøtt enn vanlig *har litt sånn rar mage, litt oftere avføring (*kremt ja*), stikker litt og den føles litt oppblåst på en eller annen måte.... *mamma har begynt å føle seg dårlig...hun bruker alltid det når jeg blir gravid... *litt mer utflod *tempen tror jeg fortsatt er litt forhøya...temper ikke fast men litt innimellom for å se... stoler ikke 100% på det da.... *fryser/svetter litt om hverandre...mest fryser... *har ikke sånn søtsug som jeg bruker å ha før mens... kan dette være noe folkens? hehe... viss ikke blir jeg skuffa... tenkte jeg skulle teste på onsdag... har vel ikm 20/21.sept lykke til alle sammen!!!
MinTurNå Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 jeg melder meg på her!!! Jeg lurer også på om det kan være noe på gang. Jeg har egentlig IKM sånn ca i dag, men har satt 20. september som testedag etter "råd" fra fertilityfriend.com. Jeg prøver å ikke være for optimistisk, har jo blitt skuffet sååå mange ganger før (har snart prøvd i ett år). MEN 3-4 dager før IKM hadde jeg vondt i tennene (stivhet, som om jeg hadde skjært tenner hele natta) og har hatt skikkelig magetrøbbel de siste dagene. Startet med diare-aktig, nå full forstoppelse på 4.dagen (beklager detaljene). Nå har jeg superømme bryster (men så har jeg klemt en del da... hehe), temperaturkurven er trifasisk og jeg har innimellom skikkelige mensturasjonssmerter og vondt i korsryggen. Dessuten blir jeg kvalm når jeg er sulten... Kan der være noe tror dere??? Hmmm, det er nok bare innbilding, men fy søren, som jeg fortjener å være gravid:-) (Og alle dere andre også selvfølgelig)! Vikariatet mitt går ut i juni så det hadde passet PERFEKT å bli gravid nå:-)
Lillen78 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2007 Ja, dette blir spennende jenter! Det virker som symptomene lar vente på seg, men noe er i hvertfall annerledes denne gang. Har sovet utrolig mye denne helga, og føler meg elleres i toppform! Blir nok nervøs før testedagen, men skal holde ut til da:) Vi må holde hverandre oppdatert!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Melder meg på her jeg. I følge FF har jeg IKM den 20, så håper på positiv test da:) Jeg har ømme brystvorter og tempen er høy, så håper at det er min tur denne gangen! Lykke til alle sammen:)
Lillen78 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2007 Nå har jeg handlet tester fra nettet! Håper de kommer i postkassen til riktig tid... Kjøpte nye EL tester også, i tilfelle det ikke skulle klaffe denne gangen heller...
jentahans Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 et veldig dumt spørsmål men når dere sier tempen er høy, hva måler dere med da? vanlig febertemp? og hva er høyt liksom??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå