Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hva er forskjellen på Brio Happy 2007 modell og 2008 modell. butikken vi skulle kjøpe den i, snakka om de to forskjellige årsmodellene, men fikk ikke ordentlig svar på hva forskjellen var.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 æsj, ingen som vet? tenkte vi skulle dra til sverige imorgen å handle, men vi orker ikke å dra hvis det er til ingen nytte. Den ene butikken på svinsund hadde bagvogna, og den andre butikken i karlstad hadde sportsdelen, åsså var bagvogna i 2008 modell, og sportsvogna 2007 modell.. lurer på om det er noen forskjell...?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Har du hørt på happyland i svinesund ? De har hvertfall alle brio vognene, og kan mye..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 ja det var dit vi ringte, og de hadde ikke begge delene inne. vi vil ha vogn nåå!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 ah.. hmm, men de har også brio vogner på ene butikken inne på nordby kjøpesenter.. Så jeg hadde satset på svinesund.. De har jo også en stor babybutikk på vei inn til strømstad, men de tror jeg ikke har brio da..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Det er utsalg på Brio 2007 modellen på Nordby kjøpesenter på Svinesund. Vet ikke hvor lenge det salget varer da...
Sissel84 Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Hei. Jeg var i sverige for en uke siden og da var jeg på Happyland (?) innerst i Svinesund,og kjøpte Brio vogn. tittet på Nordby også,men der var de dyrere. Vet ikke hvem årsmodeller det var. Hadde mange forskjellige der. og mange farger og priser.
MC81 Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Kansje den nye modellen vises på hjemmesidene til Brio!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 jaaa, nå har vi skjønt. Det er faktisk 07 modellene som er i butikkene for tiden, ikke 08 Så da har vi sett på 07 modell, og den er den vi skal ha. Puhh... jeg var så stressa igår, skjønte ingenting jo men så ringte vi brio kontoret. Da fikk vi skikkelig svar Takk for svar her også! Da skal vi kjøre til sverige snart for å kjøpe den. Den er rimeligere der jenter, så bor dere nært grensen og en babybutikk lønner det seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå