Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Heisann lurte på en ting, er det noen som vet om det er noe i veien å ta med seg en baby på snart fire mnd i boblebad?
wirre;o) Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 det hadde jeg bare gjort om det var i mitt eget boblekar og det nettopp er renset. skumle bakterier i sånne boblekar assa....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Nei ikke mitt desverre Vi skal på ferie og det feriehuset vi skal leie har basseng og boblebad, så regner jeg med at bassenget blir for kaldt.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Er det gjennom et firma? De har jo krav på å sterilisere boblebadet... 'Ta ellers litt klor (20ml) med deg og steriliser det før dere bruker det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Ja dette er gjennom dancenter.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Dancenter har veldig strenge krav til rengjøring. Jeg hadde badet opp i der med småen. Vanlighvis er det noen rengjøringstabletter der slik at dere kan rense rørene etter dere, du kan jo gjøre det før dere bruker det for sikkerhets skyld...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Tusen takk for hjelpen, nå kan vi alle bade trygt
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Vi var på et badeanlegg som og er brukt som rehabelitering for div. plager ,og der var det noen som tok med seg en gutt på 2 år oppi. Dei fikk beskjed om å ta med seg gutten ut av boblebadet. Der var et skilt om at barn under 3 år ikke måtte i boblebad og det var pga. noe med oksygenet i blodet til barnet. Så NEI jeg ville ikke ha gjort det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 I skal dog være opmærksomme på at boblebade ofte ikke er særligt hygiejniske, da der ofte er mange mennesker på et lille areal i et højt tempereret bassin. Der er derfor risiko for infektion, så pas på hun ikke sluger noget af vandet.
amee Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Har også hørt at små barn ikke skal "bobble" fordi det kan bli for røfft. Fare for indre skader
Mrs. Bouquet Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 Så lenge badet følger det hygienske skal det være trygt, Men barn under 4 år skal ikke være med når man har boblene på. Vi har på snuppa vår (8 mnd) redningsvest i jacuzzien og hun elsker å ligge å flyte, men boblene får vente til hun blir større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå