Gå til innhold

Små barn som ser på tv?

ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alt i hele verden.. så kan bare gutten min se på tv i 5 min.. og da er han videre på fot..

Ser virkelig deres barn på under 2 år tv/film..

jeg har værtfall ikke det problemet at det blir for mye tv titting her.

men noen ganger skull ejeg ønske han bare klarte å sette seg i 5 min.. så jeg hunne slappet av.. hihi

Setter dere deres barn foran tv? og hva mener ale om ette.. med at barn som evt skulle vært int. i mye annet før tv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her er det max 5 minutter som er interessant for den yngste. Den eldste på 3 1/2 kan sitte lengre og se barne-teve ja.

Syns ikke unger skal sitte så mye foran teven jeg da, så har ikke akkurat oppfordret til dte, for å si det sånn.

Skrevet

Tulla på 15 måneder ler og koser seg når hun ser været på tv 2. Aner ikke om det er fargene eller hva der er hi hi. En annen hun har sansen for en Pål Bang Hansen hi hi. Smiler og ler når hun ser han =0) Har satt henne for å se Disney Channel når vi spiser frokost men bryr seg lite. Hun liker å danse til musikken =0)

Skrevet

Om morgenen setter vi ofte på tven mens vi ordner oss. Hun sitter og ser på litt, sitter ofte på fanget og koser litt. Særlig om det er Mikkes Klubbhus. Men ellers så er det full fres, har ikke tid til TV da.

Skrevet

jeg bare lurer på, om han en gang kommer til å se på det.. hvor mye skal han få lov, jeg vil jo ikke at han skal bli noen tv slave..

Fetteren hans, har fått tv på rommet sitt 4 år og sitter å spiller tv-spill.. og jeg synes ikke det skal ta opp hele barnets sin hverdag og ikke kan være borte fordi han ikk efår spilt..

Skrevet

Vet ikke jeg, hvorfor unger BLIR tv-slaver i grunnen...har vel noe med eksponering å gjøre antar jeg! Jeg syns ikke noe om å skru på teven til enhver anledning, om morgenen, når de kommer fra bhg/skole, og hele formiddagen i helgene.

Her står tv på når det er barne-tv (når barna er våkne da), ellers aldri.

Skrevet

Lillegutt på 16 mnd kan sitte ganske lenge og se på tv hvi shna får en flaske med melk å kose seg med samtidig, he he :o)

Skrevet

ja dette høres jo kjempe kos ut! Jeg vil selv ikke ha noen v slave, så om noe snur her, så er det kutt :)

Skrevet

Jenta våres blir to år i desember, og hun liker heller ikke tv. Barnas supershow på nrks nettsider liker hun, det har vi satt på de morningene hun har våknet klokken halv seks i senga våres. Vi har bærbardata og den får hun ikke holde på med så når hun får se barn på dataen blir hun ganske rolig. Men det varer bare 15 min eller noe så er hun lei og vil finne på noe annet :-) Tror hun liker det fordi hun liker å se på andre barn. Albumer av seg selv er favoritten.

Alt for å få en myk start på dagen ;-)

Synest ikke barn bør sitte å glo lenge på tven uansett, men litt er vel ikke skadelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...