Gå til innhold

Sover alle på eget rom nå?


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Amalie Louise sover fortsatt på vårt rom. Sambo skal gjøre ferdig det siste med listing etc. i helga, så egentlig skulle vi flytte henne neste uke. Men så skal brodern være med sambo på praksis fra skolen i november og skal bo hos oss i tre uker, Vi har bare to soverom, og da må han ev. ligge på sofaen i tre uker, ikke så ideelt det heller. Så da blir det vel så vi venter til han har bodd hos oss. sikkert ikke ideelt men, noen som har erfaringer med om det blir verre når man venter lenger med å flytte de. Gruer meg jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi følger nok ikke strømmen når det gjelder det der. Leander sover på rommet vårt ennå, og det kommer han til å gjøre i alle fall 1 år til. Marte flyttet på eget rom når hun var litt over 2 år. Det gikk helt fint. Grunnen er at vi opplever, at når de er så store at de oppdager at vi ikke er tilstede. Så blir de urolige. Så vi har de inne på rommet vårt til de blir litt mer trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flyttet ho på eget rom men det var fordi att hverken vi eller ho sov så godt..

På rommet hennes står en seng som en av oss kan ligge i.. Merker at der er netter der ho har behov for at vi er der no som ho er blitt større..

Forstår du gruer deg til å flytte henne... Var ikkje et lett valg og ta for oss og ho sover med baby alarm på seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la Linea over på eget rom da hun var 10 mnd ca. Da flyttet vi inn i det nye huset og hadde endelig et eget rom til henne. Hun sov kjempe godt de første dagene (til jeg begynte på jobb igjen). Uansett sover vi alle tre mye bedre nå og vi har mulighet til å være kjærester igjen! Før våknet hun bare vi snudde på oss. Nå får vi hvertfall flere timer sammenhengende søvn. Og DET er deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida. Da jeg skulle flytte henne inn på eget rom kom skepsisen til fremmede, og jeg syntes ikke det var riktig tidspunkt. Nå er det innkjøring hun dagmamma, og jeg synes hun må bli ordentlig trygg før jeg flytter henne. Synes det er koselig å ha henne vedsiden av meg og høre henne puste og lage lyder i søvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg som har skrevet feil... Baby call heter det da...

Når ho lager lyd så slår den ut slik at vi hører det inne på vårt rom..

Brukt den masse når ho har stått ute og sovet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas har sovet på eget rom siden han var 3,5 mnd. Har alltid sovet godt der, sov hele natta fra han var ca 6 mnd. Vi sov dårlig med han i samme rom - hørte alle lydene han lagde i søvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...