Gå til innhold

Dere som pumper, og gir flaske...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvor mye spiser deres barn?? Og hvor gamle er de? Tenker på de som er 0-2 mnd gamle.. Syns lillebror spiser så mye, men det er vel bare bra :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pumpet litt i begynnelsen og når hun var noen dager gammel så fikk hun 20 ml. Etter hvert ble det 40-60 ml tror jeg.

Hvor mye drikker han da?

Skrevet

Jeg pumper og gir på flaske innemellom... jenta mi blir helt fra seg om hun finner ut at hun skal få puppen en hel dag.. hehe..

Hun far alt fra 40 ml til 100 ml på flaska.. noen ganger sluker hun alt .. så jeg får helt panikk.., hun er 5 uker blir 6 uker på tir.

Så hvor mye spiser han, jeg har en matvrak! hihi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

oij, da drikker han kanskje mye da??? jeg var på kontroll på sykehuset (for og ta disse følingprøvene(!?!?)), og da hadde han drukket mellom 80 og 100 på lørdag, og slukte 120 på mandag. Det sa hun var helt normalt!? Da var han 4 DAGER gammel! Nå er han 8 dager, og drikker fint 140 ml til hvert måltid......??

Skrevet

hvor lenge går det imellom måltidene da..

hun her spiser jo alt mellom 1time til 4.. kanskje bare 30 min en gang også.. ..

gått opp 200 gram i uka her, og hs sier det er kjempe fint

hvor mye blir det på en hel dag?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han spiser som regel med 4 timers mellomrom. På kvelden er han mer våken, så da spiser han først 100-120, så går det en times tid, så kan han spise ca 50-60, og så kanskje 40 før han sovner, og sover mellom 4 og 5 timer. De 3 siste dagene har han sovnet ved 24 tiden, og sovet til 5-6 på morningen. Så jeg vet ikke helt hvor mye det blir jeg...

Nå har jeg ikke veid han siden mandag, da hadde han gått ned fra 3965 (fødevekta), til 3720. Og det sa hun på sykehuset var helt perfekt...

Skrevet

jeg synes det høres bra ut jeg da det er meellom 3-4 timer , da er han jo sulten, så lenge han legger på seg og ikke for mye, så er det ikke noe problem. alle barn er forskjellige

hun her veide. 3375

og 3140 dager vi dro hjem.. 5 dager etter hadde hun gått opp mer en 300 gram.. veide 3482..

og siden lagt på seg 200 gram i uka..

så om hun har spist like mye skal hun veie 4400 på torsdag

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg ser jo han er fornøyd, så sånn sett er jeg ikke bekymra... Men det virka så voldsomt! Snuppa spiste ikke så mye før hun var 4-5 mnd gammel, men så fikk hun mme og da. Det er jo litt anderledes. Vi får ta en tur på helsestasjonen og veie til uka. Han sover, spiser, bæsjer, og sover litt til. Han er ikke utilpass på noen måte :o)

Skrevet

synes han virker normal jeg! :) ikke noe problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...