Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 7 uker på vei. Er dette normal prosedyre eller? Jeg hadde ikke dette med forrige barn.Jeg syntes det var skikkelig ekkelt. Dro i brystvortene mine å sånn. Det var liksom det eneste han gjorde pluss 2 blodprøver. ÆSJ!!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Eh...er dette et tulleinnlegg? Hvis ikke, så vil jeg bare si at dette er ikke standard prosedyre, nei. Hva i all verden skulle en sånn undersøkelse være godt for? Du får bytte lege og evt. klage dette inn.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Dette er ikke tull nei. Har bytta lege nå. Var inne på nav å gjorde det. Hele familien har bytta. Faen mener du at en lege har "befølt" meg?? Hvor finner jeg ut om dette er riktig??
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Tror det er standar prosedyre... Først gang jeg var gravid sa legen at han egentlig skulle gjøre det, men dersom jeg ikke hadde kjent noen klumper ol. følte han at det ikke var nødvendig. Legen kjente på brystene til en venninne av meg. Ingen grunn til panikk med andre ord...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg tror ikke det er uvanlig, så jeg ville ikke bekymret meg for det hvis jeg var deg. Min kvinnelige lege gjorde også det i første svangerskap. (Det var en annen lege andre gang, og hun gjorde det ikke.) Årsaken til at de gjør det er at man skal finne evt farlige kuler før svangerskapet er kommet langt, fordi når man er gravid og ammer forandrer brystene seg så mye at det kan være vanskelig å oppdage farlige kuler, pluss at evt farlige kuler utvikler seg mye raskere mens man er gravid.
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Vet det er mange som sjekker, men min lege gjør det heldigvis ikke, og han følger opp mange gravide.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 det er helt vanlig prosedyre!!!
2. gutten har kommet Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 To forskjellige (kvinnelige) leger har gjort dette på begge førstegangskontrollene mine. Ingen grunn til panikk og overreagering! Legen din kunne kanskje forklart deg hvorfor han gjorde det så du slapp å bli så ukomfortabel.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Greit nok at de skal undersøke brystene, men hva skal det være godt for å dra i brystvortene???
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Var vel bare for å kjenne om det var noen klumper inni der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå